CNC meeting - Lelystad | 8 September 2019

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Tesselaar
Donateur
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 sep 2008 11:54

Re: CNC meeting - Lelystad | 8 September 2019

Bericht door Tesselaar »

Ik kan ook niet , ga morgenavond of zondag vroeg aan boord van een binnenvaart tanker.
Weekje varen.

Groet Willem
Gebruikersavatar
Kars-cnc
Donateur
Berichten: 1764
Lid geworden op: 07 okt 2015 05:33
Locatie: Heerde (Gelderland)

Re: CNC meeting - Lelystad | 8 September 2019

Bericht door Kars-cnc »

Gezien dat iedereen die belangstelling had inmiddels ook weer afgehaakt heeft laat ik zondag ook maar schieten :mrgreen:

Misschien toch eens kijken of we hier in het noorden/oosten ook niet beter kunnen rouleren van locatie? Dan is de organisatie steeds in verse, enthousiaste handen, en het is ook wel leuk eens bij iemand anders in de keuken te kijken. Ik weet zo een aantal mensen bij wie ik graag eens zou kijken, maar of ze dat zelf ook willen...
Toxiq
Berichten: 538
Lid geworden op: 05 nov 2014 22:38

Re: CNC meeting - Lelystad | 8 September 2019

Bericht door Toxiq »

ok, dan laten we as zondag schieten
Ik heb er ook één :-)
Met een hamer past alles...
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 968
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: CNC meeting - Lelystad | 8 September 2019

Bericht door Portje »

kars-cnc wil pottenkijken :lol:
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Jasper
Berichten: 691
Lid geworden op: 05 jul 2019 09:39
Locatie: Gorinchem X5 Y2
Contacteer:

Re: CNC meeting - Lelystad | 8 September 2019

Bericht door Jasper »

Nou zit je dan mooi met al die annuleringen op het laatste moment, enige voordeel is dat je een opgeruimde mancave hebt.
Toxiq
Berichten: 538
Lid geworden op: 05 nov 2014 22:38

Re: CNC meeting - Lelystad | 8 September 2019

Bericht door Toxiq »

Jasper schreef: 07 sep 2019 07:28 Nou zit je dan mooi met al die annuleringen op het laatste moment, enige voordeel is dat je een opgeruimde mancave hebt.
Er zijn ergere dingen

Kars-cnc schreef: 06 sep 2019 15:00 Misschien toch eens kijken of we hier in het noorden/oosten ook niet beter kunnen rouleren van locatie?
Dat kan zeker, maar het staat een ieder vrij om iets te organiseren en dat is tot op heden nog niet gebeurd, niet iedereen heeft de ruimte of zin om mensen over de vloer te hebben
Ik heb er ook één :-)
Met een hamer past alles...
Gebruikersavatar
Kars-cnc
Donateur
Berichten: 1764
Lid geworden op: 07 okt 2015 05:33
Locatie: Heerde (Gelderland)

Re: CNC meeting - Lelystad | 8 September 2019

Bericht door Kars-cnc »

Toxiq schreef: 07 sep 2019 07:39
Kars-cnc schreef: 06 sep 2019 15:00 Misschien toch eens kijken of we hier in het noorden/oosten ook niet beter kunnen rouleren van locatie?
Dat kan zeker, maar het staat een ieder vrij om iets te organiseren en dat is tot op heden nog niet gebeurd, niet iedereen heeft de ruimte of zin om mensen over de vloer te hebben
Daar heb je gelijk in! Het was is ook altijd wel prima bij jou en ik denk niet dat de afzeggingen daar iets mee te maken hebben. Zelf zou ik het wel leuk vinden om wat te rouleren en ik kan me voorstellen dat dat voor meer mensen een extra motivatie geeft om zich aan te melden.
Plaats reactie