Camping gezocht

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Geldof
Berichten: 350
Lid geworden op: 05 okt 2018 15:25
Locatie: Wuustwezel

Camping gezocht

Bericht door Geldof »

Hey all,

Voor eind augustus zoek ik een leuke camping om met mijn vrouw en dochter (5) heen te gaan.
Google me helemaal rot maar zie niets wat me echt aanspreekt., wie weet een leuke camping in Luxemburg of Duitsland geschikt voor kinderen en met een leuke omgeving.
Ging al naar Echternach dus die valt af en liefst iets in de buurt van een pretpark (+/- 40km)

Wil niet naar Frankrijk (mag het volk niet)
Belgie woon ik dus hoeft ook niet echt maar tips mogen wel.
Nederland helemaal al niet.

En alles verder weg wil me lieve wederhelft niet... (Wou zelf naar Kreta)


Graag tips voor een leuke plek met website als iemand het heeft..

Alvast bedankt.,
Bart
Click buy play
Gebruikersavatar
zeeschuim
Donateur
Berichten: 870
Lid geworden op: 05 jun 2015 21:54
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Camping gezocht

Bericht door zeeschuim »

kweenie of er een kampong is, maar het is er wel heel mooi!
https://www.google.com/maps/place/Engel ... d6.0566264
Wij van cncfrees adviseren cncfrees.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5404
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Camping gezocht

Bericht door serum »

Ergernis uitzetten voor de Fransen en toch naar Frankrijk gaan. Niet te ver rijden, maar machtig mooi; Bretagne.

Typerend aan Frankrijk is dat wanneer je 90 rijdt op een bochtige 80 weg er altijd beledigde mannetjes/huisvrouwen zijn die het toch nodig vinden nog een fractie onverantwoorder te rijden dan jij en moeten je alsnog voorbij. Echt. Fransen en autorijden. Stelletje onderontwikkelden op de weg. Spookfiles zijn volgens mij ook uitgevonden in Frankrijk En ze zijn sowieso altijd beledigd. Je hoort het al. Geen fan van de inwoners, renault of devialet, maar het land is skitterend.

Zet je eroverheen. Plant je knappe bruid achter het stuur en geniet van de omgeving. Steek af en toe een middelvinger op naar die primaten achter het stuur van hun franse autootjes. Lucht erg op. En zeg maar dat het van mij mocht. Bretagne kent veel bezienswaardigheden.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Camping gezocht

Bericht door Kjelt »

Geldof schreef: 12 jul 2020 19:21 wie weet een leuke camping in Luxemburg of Duitsland

in de buurt van een pretpark (+/- 40km)
Ben je wel eens in een Duits pretpark spaBparking geweest ?
Dat wil je echt niet hoor, alles in het duits :x
Nu heb ik niets tegen duitsers an sich hoor maar om nou continu de superhelden in hun duitse jasje te moeten horen, het klopt gewoon niet, Der Batman , ZoeperMann , SpinneMann, jetzt gehts LoB! *zucht*
Maar ik wens je Viel SpaB ;-)
Gebruikersavatar
Geldof
Berichten: 350
Lid geworden op: 05 okt 2018 15:25
Locatie: Wuustwezel

Re: Camping gezocht

Bericht door Geldof »

Kjelt schreef: 12 jul 2020 19:54
Geldof schreef: 12 jul 2020 19:21 wie weet een leuke camping in Luxemburg of Duitsland

in de buurt van een pretpark (+/- 40km)
Ben je wel eens in een Duits pretpark spaBparking geweest ?
Dat wil je echt niet hoor, alles in het duits :x
Nu heb ik niets tegen duitsers an sich hoor maar om nou continu de superhelden in hun duitse jasje te moeten horen, het klopt gewoon niet, Der Batman , ZoeperMann , SpinneMann, jetzt gehts LoB! *zucht*
Maar ik wens je Viel SpaB ;-)
Heerlijk dat Duits ! 8) alles klinkt beter als je het begrijpt.
En het eten is ook altijd heerlijk, wie houd er nou niet van curry worst en bratwurst. mag het niet zeggen maar als het anders was gegaan dan mocht ik 200 rijden :lol: en lekker bierfest
haha nee ik heb niets tegen Duitsland en vind de taal en het eten prima. alleen een camping vinden die in een leuke omgeving ligt met veel te zien en geschikt voor me dochter is moeilijk.
En voor Frankrijk, mijn oom heeft er een huis dicht bij de Zwitserse grens maar dat trekt me niet echt. hij is er maar 1 maand per jaar en ik heb een sleutel maar is me te saai daar.
Click buy play
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Camping gezocht

Bericht door Kjelt »

Oeh mag ik de sleutel ? :lol:
Nee ik heb ook niets tegen Duitsland, heerlijke Riesling, prima eten en over het algemeen aardige mensen.
Het gaat mij om dat pretpark en de nasynchronisatie ;-)
cncjohn
Berichten: 164
Lid geworden op: 25 sep 2014 19:51
Locatie: schijf
Contacteer:

Re: Camping gezocht

Bericht door cncjohn »

campingkohnenhof boven in Luxemburg
En vlakbij pretpark eifelpark in Duitsland
Ff Googlen

Mvg
Firehunter
Donateur
Berichten: 340
Lid geworden op: 30 aug 2012 20:03
Locatie: Oost-Groningen
Contacteer:

Re: Camping gezocht

Bericht door Firehunter »

Als je graag heeeeeel ver wilt rijden (volgens de mensen onder de rivieren is alles voorbij Zwolle heeeeeeel ver weg), is Schloss Dankern misschien interessant?
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11037
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Camping gezocht

Bericht door DaBit »

Firehunter schreef: 12 jul 2020 23:14 Als je graag heeeeeel ver wilt rijden (volgens de mensen onder de rivieren is alles voorbij Zwolle heeeeeeel ver weg)
Inderdaad een raar fenomeen. Gevoelsmatig is Luxemburg stad dichterbij dan Groningen.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5404
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Camping gezocht

Bericht door serum »

Woensdag naar Groningen. Ze staan al een paar dagen te rusten. De stalknecht is vrijdag begonnen met bijvoeren. Waar je ook woont, Groningen is altijd ver. Eemshaven is dan het kersje op de taart..
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Camping gezocht

Bericht door Kjelt »

DaBit schreef: 12 jul 2020 23:50 Inderdaad een raar fenomeen. Gevoelsmatig is Luxemburg stad dichterbij dan Groningen.
Nou vanaf mijn voordeur scheelt het inderdaad maar 30km en een kwartier rijden tussen beide plaatsen.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Camping gezocht

Bericht door Kjelt »

Ik zou Luxemburg toch nog even in de gaten houden:

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bb5774e2/
Gebruikersavatar
Geldof
Berichten: 350
Lid geworden op: 05 okt 2018 15:25
Locatie: Wuustwezel

Re: Camping gezocht

Bericht door Geldof »

Ja zag vandaag ook dat Luxemburg al af gaat vallen. maar zie een paar leuke tips dus ga ff googlen :P
Click buy play
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3725
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Camping gezocht

Bericht door andrefc101 »

Ga toch lekker met je nieuwe printer spelen man.
Plaats reactie