Vermelden woonplaats

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3722
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door andrefc101 »

Wat kan je toch lekker een hoop drukte om een woonplaats maken hè.... ik denk dat een ieder dat maar zelf moet weten...
Gebruikersavatar
abs02
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 mei 2011 15:20

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door abs02 »

Zulke figuren wil ik ook niet over de vloer ..... laat staan werkplaats..............
benkr
Donateur
Berichten: 7769
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door benkr »

abs02 schreef: 24 okt 2020 23:18 Zulke figuren wil ik ook niet over de vloer ..... laat staan werkplaats..............
Leg eens uit, wat bedoel je met "zulke figuren" ?
Gebruikersavatar
abs02
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 mei 2011 15:20

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door abs02 »

Heeft geen zin.... nog meer forumvervuiling.
benkr
Donateur
Berichten: 7769
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door benkr »

abs02 schreef: 25 okt 2020 01:06 Heeft geen zin.... nog meer forumvervuiling.
Da's lekker makkelijk, roep je wat vaags en dan maak je jezelf er op deze manier van af.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5398
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door serum »

Ik heb tot nu toe 6 of 7 man? over de vloer gehad van het forum, allemaal prima bevallen en gezellige en gelijkgestemde mensen. Wederzijds respect is een belangrijke factor. Het ligt vast genuanceerder dan hoe je woorden overkomen; mijn eerste reactie op basis van de woorden/woordkeuze die je typt is dat wanneer je zulke woorden ventileert op een forum vraag ik af waarom je jezelf plaagt en hier nog langskomt. Dan heb je jezelf ondertussen toch aardig boven de rest verheven en ben je er eigenlijk te goed voor geworden? Zoals gezegd, het ligt vaak genuanceerder, maar de toon maakt nog steeds de muziek.
benkr
Donateur
Berichten: 7769
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door benkr »

serum schreef: 25 okt 2020 10:35 Ik heb tot nu toe 6 of 7 man? over de vloer gehad van het forum, allemaal prima bevallen en gezellige en gelijkgestemde mensen. Wederzijds respect is een belangrijke factor. Het ligt vast genuanceerder dan hoe je woorden overkomen; mijn eerste reactie op basis van de woorden/woordkeuze die je typt is dat wanneer je zulke woorden ventileert op een forum vraag ik af waarom je jezelf plaagt en hier nog langskomt. Dan heb je jezelf ondertussen toch aardig boven de rest verheven en ben je er eigenlijk te goed voor geworden? Zoals gezegd, het ligt vaak genuanceerder, maar de toon maakt nog steeds de muziek.
Daar ben ik het voor 200% mee eens.
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3722
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door andrefc101 »

benkr schreef: 23 okt 2020 23:09.
Ik denk wel eens om niet te reageren als de plek van het gebeuren niet is vermeld, maar de TS heeft dat dan waarschijnlijk weer niet in de gaten.
Zou pas bijzonder zijn als dat wel zo was toch. En trouwens, bij iedere vraag hoeft toch niet gelijk iemand over de vloer te komen 😉
benkr
Donateur
Berichten: 7769
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door benkr »

andrefc101 schreef: 25 okt 2020 14:38
benkr schreef: 23 okt 2020 23:09.
Ik denk wel eens om niet te reageren als de plek van het gebeuren niet is vermeld, maar de TS heeft dat dan waarschijnlijk weer niet in de gaten.
Zou pas bijzonder zijn als dat wel zo was toch. En trouwens, bij iedere vraag hoeft toch niet gelijk iemand over de vloer te komen 😉
Nee, dat niet natuurlijk, maar als iemand om hulp roept en fysiek helpen een optie is dan vind ik het toch wel heel erg handig als ik weet waar dat hulpgeroep vandaan komt. En als het voor mij te ver is dan ken ik misschien wel iemand (een ander forumlid of zo) die er bijna naast woont.
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1674
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door kawarider »

serum schreef: 24 okt 2020 11:02 Normaalgesproken heb je achterop je auto ook geen plaatsnaam staan? Behalve de bewoners van ponypark slagharen, Duinrel en de Efteling. Daar is het kennelijk wel verplicht om dmv de sticker je G28 weer te geven..
Ha ha. Het zou mogelijk moeten zijn likes te geven of zo. Scheelt weer deze onzinpost
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3722
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door andrefc101 »

kawarider schreef: 25 okt 2020 21:58 Ha ha. Het zou mogelijk moeten zijn likes te geven of zo. Scheelt weer deze onzinpost
I like this 👍
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1674
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door kawarider »

das te ingewikkeld voor me
assink
Berichten: 2482
Lid geworden op: 03 mar 2009 09:06
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door assink »

Ik vind twente in mijn geval nauwkeurig genoeg, heb nog maar weinig members voorbij zien komen uit deze hoek :lol:
En ik ben meestal toch te eigenwijs om een ander om hulp te vragen :lol:
lordprimoz
Berichten: 141
Lid geworden op: 27 jun 2017 13:40
Locatie: Hengelo

Re: Vermelden woonplaats

Bericht door lordprimoz »

assink schreef: 28 okt 2020 14:54 Ik vind twente in mijn geval nauwkeurig genoeg, heb nog maar weinig members voorbij zien komen uit deze hoek :lol:
En ik ben meestal toch te eigenwijs om een ander om hulp te vragen :lol:
Twente is inderdaad groot genoeg, dat moet goed gaan :lol:
Plaats reactie