Avondklok

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

bridge5
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 feb 2019 16:18

Re: Avondklok

Bericht door bridge5 »

Mijn oude moeder in het verpleeghuis heeft al 2x covid gehad en ik ken 3 mensen die aan covid zijn overleden.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5412
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Avondklok

Bericht door serum »

bridge5 schreef: 24 jan 2021 20:06 Ik vraag mij af of hij zich ooit welkom heeft gevoeld want zijn echte naam is Jan Binnendijk en geen Arie
Maar jouw echte naam is bridge5? Da's een gekke naam.

De wereld is een mooie vergaarplaats van hypocriete ego's (daarmee bedoel ik iedereen, mijzelf incluis). En wat men vandaag zegt, bedoelt men doorgaans morgen niet meer door voortschrijdend inzicht.

Per saldo kan iedereen erop afgeven, over doorzagen en op loszeuren. Maar het is 1 minuut voor de avondklok en wij zitten allemaal in een kringetje naar elkaar te kijken bij een knus knisperend kampvuurtje.

Na een jaar lopen de frustraties gewoon hoog op. Heel menselijk.

Doorzetten en uitzitten.

En het gaat mij aan het hart dat Arie/Jan iemand van zo dichtbij is verloren. We hebben een kleine 1,5 jaar geleden afscheid moeten nemen van mijn vader door Melas. Soms zit ik nog met de telefoon in de hand met de intentie hem 'even te appen wat er speelt'

Mijn vrouw of kinderen verliezen is mijn ergste nachtmerrie.
Tonybryden
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Avondklok

Bericht door Tonybryden »

hainjedaf schreef: 24 jan 2021 20:18 Heren Moderatoren, wordt het niet een beetje tijd om in te grijpen?
Ingrijpen waarom ??
Dit is een discussie waar we allemaal van leren .
We hoeven niet allemaal op een lijn te zitten als we onze mening maar mogen uiten.
We hebben toch wel genoeg regels waar we ons aan houden, dus zitten we hier niet te wachten op ingrijpen van moderators.
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13523
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Avondklok

Bericht door Arie Kabaalstra »

bridge5 schreef: 24 jan 2021 20:06 Ik vraag mij af of hij zich ooit welkom heeft gevoeld want zijn echte naam is Jan Binnendijk en geen Arie
Zo'n nickname is iets wat je zelf kiest.. en.. men kent mij hier onder deze naam, op de meeste evenementen wordt steevast met "Arie" aangesproken.. lig ik nie wakker van.. :lol:

Da's meer voer voor een Ander topic.. "Waar komt je Nickname en/of Avatar vandaan?
Gebruikersavatar
Mcgyver
Berichten: 4051
Lid geworden op: 08 jun 2007 17:45
Locatie: Ridderkerk

Re: Avondklok

Bericht door Mcgyver »

Ik begrijp dat dit een onderwerp is waar iedereen mee te maken heeft en iedereen zeer bezig houdt.

Het is ook een onderwerp waar veel mensen een zeer sterke mening over hebben.

Voor er verhitte discussies ontstaan heb ik dit onderwerp even gesloten.

Wij zijn een cnc forum, dus laten we het vooral houden bij cnc gerelateerde onderwerpen, en dit soort zware onderwerpen vooral niet op dit forum bespreken maar prive of via andere kanalen.


Bvb dank

Het cnczone team
Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
Gesloten