EdingCNC op RTL-z ?

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12030
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: EdingCNC op RTL-z ?

Bericht door hugo stoutjesdijk »

kawarider schreef: 25 jul 2021 09:59 Mijn zoontje met nul ervaring heeft op een avond de besturing van frees omgebouwd van usb naar ethernet.
Ja geen wonder, hij had het nog nooit gedaan, dus moest ie het wel kunnen. :mrgreen:

(maar dat filmpje van sorotec had natuurlijk eigenlijk van Eding moeten zijn. ;-) )
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
keesfrees
Berichten: 3112
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: EdingCNC op RTL-z ?

Bericht door keesfrees »

Als het zo uitkomt dan neem ik wel eens wat van dat soort doorspoel programma's op, zo ook deez op RTL-Z.
Maar het is allemaal hap snap, een pratend hoofd voor een interessante machine, weg met dat hoofd, laat die machine zien !

En dan komt vroeg of laat die watermagneet weer langs, en dan is de geloofwaardigheids factor weer ver onder 0 wat mij betreft.
handig aanhalen (citeren, quoten) : https://cnczone.nl/viewtopic.php?f=37&t=12599
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13457
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: EdingCNC op RTL-z ?

Bericht door Arie Kabaalstra »

'k heb Digitale TV.. dus.. in de gids opzoeken.. reclameblokken doorspoelen, en 't ding weer uitzetten als 't interessante stuk geweest is..

'k ben een heel selectieve tv-kijker.. de "Debielenkanalen" (NPO, RTL, SBS) mijd ik doorgaans als de vliegende vinketering
keesfrees
Berichten: 3112
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: EdingCNC op RTL-z ?

Bericht door keesfrees »

Arie Kabaalstra schreef: 25 jul 2021 15:09 'k heb Digitale TV.. dus.. in de gids opzoeken.. reclameblokken doorspoelen,
Dat bedoel ik met
keesfrees schreef: 25 jul 2021 14:35 . . .neem ik wel eens wat van dat soort doorspoel programma's op . . .
Met mijn onovertroffen linux doos.
Arie Kabaalstra schreef: 25 jul 2021 15:09 'k ben een heel selectieve tv-kijker..
Ik ook.

Maarrrr ik sluit geen enkele zender op voorhand uit, ook in dit geval generaliseer ik niet.
handig aanhalen (citeren, quoten) : https://cnczone.nl/viewtopic.php?f=37&t=12599
Plaats reactie