Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

benkr
Donateur
Berichten: 7785
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door benkr »

En wat kan/mag deze dan worden qua vraagprijs?
Tonybryden
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door Tonybryden »

Verdeeltafeltje met 3klauwtje wil ik wel overnemen benkr.
benkr
Donateur
Berichten: 7785
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door benkr »

elvis3 schreef: 29 jul 2022 12:12 Ben, ik wil wel een paar dingen kopen. Maar het blijft moeilijk om dat vanaf een foto te doen.
Ik wil er een normale prijs voor betalen maar moet wel kunnen zien als het bv over de freesjes gaat dat ze gebruikt of nieuw zijn , of als het over de slijpmotoren gaat of ze het wel doen ja of nee.
Dus ik denk dat het op deze manier heel erg moeilijk word.

Gr Kees
Kees, dat denk ik ook, daarom wilde ik het allemaal naar mij toe halen en dan goed uitsorteren.
Maar helaas de familie beslist anders.
Is het een idee om er samen volgende week een keer heen te gaan en dan toch wat dingen te sorteren?
Dan kun jij ook meteen zien wat je zou willen hebben.
benkr
Donateur
Berichten: 7785
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door benkr »

Ik heb de stoomachine op Marktplaats gezet, ik heb al een bod van 800 Euro gekregen, ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
benkr
Donateur
Berichten: 7785
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door benkr »

De kunststof tandwielen die bij de draaibank zijn gepost blijken van de freesmachine te zijn geweest, maar zijn na het plaatsen van de servomotor overbodig geworden. Het is overigens een Black & Red X1s machine en kostte enkele jaren geleden 449 Euro bij de Locloods. Met 400W servomotor er op en omgebouwd naar CNC, Eding CPU 5A3 (denk ik) incl. PC en monitor, wat mag die die dan opbrengen?
benkr
Donateur
Berichten: 7785
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door benkr »

Ik heb ook de draaibank op Marktplaats gezet, ben benieuwd.
benkr
Donateur
Berichten: 7785
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door benkr »

Het loopt storm op Marktplaats, de biedingen staan inmiddels op 1000 Euro, maar er is ook iemand die interesse heeft in alles in een koop, die vind ik eigenlijk de meest interessante, dat lost een boel op voor alle partijen.
De stoomwals staat nu op 800 Euro. Dus het totaal moet zeker richting 3000 Euro gaan, ik ben benieuwd.
benkr
Donateur
Berichten: 7785
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door benkr »

A.s. woensdag komen er waarschijnlijk 2 personen kijken naar alles wat er op die zolder staat, het is de bedoeling alles in een koop weg te doen, verkopen in losse delen is eigenlijk niet te doen.
benkr
Donateur
Berichten: 7785
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Overlijden Frits de Lange ofwel Tommel

Bericht door benkr »

Alles is in een koop verkocht, topic mag dicht.
Het enige nare is dat een van de potentiële kopers zodanig gepikeerd was en te keer ging dat het al allemaal verkocht was dat daardoor de weduwe zodanig overstuur was dat ze de nacht in het ziekenhuis heeft moeten doorbrengen. Vanmorgen belde ze mij, ze was dolblij dat het allemaal geregeld is, zaterdag wordt alles opgehaald. Die koper wilde de stoommachine, terwijl de gene die alles heeft gekocht eigenlijk de stoommachine niet wilde. Mijn gedachte was dat zij samen wel een deal zouden sluiten, maar die persoon ging dusdanig uit zijn dak dat dat niet meer door ging, de koper belde mij onderweg naar huis nog en verteld dat hij de stoommachine wellicht voor zijn kleinkind zou bewaren en dat verkopen altijd nog kan.

Nu mag dit topic dus echt dicht.
Gesloten