gaat mis in rotterdam...

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gesloten
Gebruikersavatar
Sven
Berichten: 6010
Lid geworden op: 24 sep 2008 09:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Sven »

kawarider schreef: 23 nov 2021 11:24 de afgelopen twee jaar zijn er nul plekken bijgekomen
De opleiding duurt twee jaar bovenop de normale opleiding verpleegkunde. En er zijn al simpelweg te weinig normale verpleegkundigen.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
Grafjan
Berichten: 732
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Grafjan »

Ben het ook wel beu! En het ergste is dat we door heel dat covid gebeuren, heel de zwarte pieten- discussie dreigen te vergeten. Want daar gebeuren potverdikkeme ook rare dingen hoor! Dat paard word vervangen en dan moet er smoesjes verzonnen worden: hij is met pensioen, terwijl we er gewoon kroketten van gemaakt hebben! Maar als zwarte Piet in een keer paars is, dan moet zo’n kind dat maar normaal vinden!😁
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
Gebruikersavatar
hobbycnc23
Donateur
Berichten: 472
Lid geworden op: 31 okt 2018 19:02
Locatie: Geldrop

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door hobbycnc23 »

“Nu doe je hetzelfde als die Thierry. Zet dit eens in het juiste perspectief, dat geeft een sterftecijfer van 0.06%. Is dat nou werkelijk iets om je zo waanzinnig druk te maken? Vermenigvuldig dat met 30 als je niet gevaccineerd bent en de kans is nog steeds nihil om dood te gaan.”

Dit is mijn laatste reactie in dit draadje:

Covid was in 2020 nummer 1 in de sterftecijfers!
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4922
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Ballegooijen »

Grafjan schreef: 23 nov 2021 12:04 Ben het ook wel beu! En het ergste is dat we door heel dat covid gebeuren, heel de zwarte pieten- discussie dreigen te vergeten. Want daar gebeuren potverdikkeme ook rare dingen hoor! Dat paard word vervangen en dan moet er smoesjes verzonnen worden: hij is met pensioen, terwijl we er gewoon kroketten van gemaakt hebben! Maar als zwarte Piet in een keer paars is, dan moet zo’n kind dat maar normaal vinden!😁
Ik heb wel gehoord dat Sinterklaas is opgepakt in Spanje. Hij wordt verdacht van het witwassen van zwarte pieten :lol: :lol:
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 968
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Portje »

En als ze dan wit zijn geworden worden ze er van beschuldigd dat ze discrimineren
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13530
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Arie Kabaalstra »

Wat mij het meest opvalt aan die hele zwartepieten discussie is: ze mogen alle kleuren hebben, zolang het maar niet zwart is.. als dat geen discriminatie is.. dan weet ik het niet meer...

ik zal onlangs ook een kranteartikel voorbij komen waarbij een jongeman met een getinte huidskleur zich aangemeld had om Zwarte piet te spelen, hij werd geweigerd omdat ie "te donker" was..

Dat is net niveau waar nederland op aanbeland is.. linkse deugkneuzen.. en om hun doelen te bereiken gaan ze "over lijken".. Bah!..
Grafjan
Berichten: 732
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Grafjan »

Sorry, ik wilde alleen even een luchtig grapje maken. En niet nog een verhitte discussie ontketenen.😳
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1677
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door kawarider »

:lol: :lol: :lol:
Die was bij mij al gevallen Grafjan.

Dankje
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5413
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door serum »

Steve Hughes 'offended', vast wel bekend;

https://www.youtube.com/watch?v=vbsHox73mRo&t=201s
Gebruikersavatar
WillyH
Donateur
Berichten: 659
Lid geworden op: 22 dec 2018 09:35
Locatie: Zuiderkempen (B)

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door WillyH »

Wat mij blijft verbazen is hoe mensen wetenschappers, professoren die jaar in jaar uit studies doen minder geloofd worden dan en stelletje knullen op Facebook. Ze zijn zelfs niet meer voor rede vatbaar, elk argument wordt van tafel geveegd. Die 5 miljoen doden maakt niets uit, dat is maar 0.003% van de bevolking. Yeah right. Tot je zelf -of een familielid- in die situatie komt. Spreek eens met een verpleegster uit de IZ.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1677
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door kawarider »

5 miljoen doden maakt niets uit
Ik wilde niet meer reageren, maar goed. Wereldwijd schijnt dat het aantal te zijn, vergelijk dat dan met de wereldbevolking ipv nederlandse bevolking.

En verder is doodsoorzaak nr 1 nog steeds kanker, covid komt op de gedeelde 4e plaats volgens cbs.

Sorry, geen facebook gebrabbel.

En zojuist test mijn dochter positief. Die kan dus alleen maar aangestoken zijn door een QR wappie. Als zij als ongevaccineerde een scheet wil laten moet ze eerst testen, die qr wappies staan in haar gezicht te kuchen op een zaterdagavond in de disco.

En ja, ik ben wel bang om het te krijgen. Maar dat maakt me niet minder kritisch, daar gaat het mij om. Angst is een slechte raadgever. Mijn vrouw hoort bij een risicogroep. Van de ene in de andere dip heeft haar nog niet de kans gegeven te vaccineren.

En nogmaals, ik hoef geen gelijk. Er zijn hier aardig wat verhelderende dingen gezegd alsook klinkklare onzin. Voor beiden bedankt.
Tonybryden
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Tonybryden »

Sven schreef: 23 nov 2021 09:24 En dAt is wat mij betreft in zijn eentje al genoeg reden om jezelf te laten vaccineren!
Jij moet het kabinet in ,daar kunnen ze je goed gebruiken om het prikje te promoten .
Tonybryden
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Tonybryden »

hobbycnc23 schreef: 23 nov 2021 09:50
kawarider schreef: 22 nov 2021 22:01
De QR code is dus bedoeld om ongevaccineerden te beschermen
Die snap ik dus niet. Testen om te beschermen snap ik wel.

En is die kans werkelijk zo groot om op de ic te komen?
Bedenkt dat er Wereldwijd meer dan 5 miljioen!!!, ja 1/3 van de totale NL bevolking gestorven is aan Corona.

Dankzij de wereldwijde wetenschap is er snel een vaccin gekomen, anders was die 5 miljioen vele malen groter geweest.

Als je alleen in een hutje op de heide leeft en met niemand contact hebt, vind ik het prima dat je je niet laat vaccineren, ik vind het niet sociaal als mensen die veel contact met anderen hebben zich niet laten vaccineren, tenzij ze met beschermende kleding helemaal zijn ingepakt!

Al die mensen die demonstreren tegen het corona beleid snappen kennelijk niet hoe serieus deze pandemie is.
Niet sociaal ,, het moet niet gekker worden.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6324
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Kjelt »

Mods zouden er verstandig aan doen dit topic te sluiten.
De samenleving wordt al in tweeen gesplitst moet dat hier op het forum ook gebeuren ?
Demp die put voor het kalf verdronken is.
Gesloten