Ik ben vandaag op audientie geweest bij mijn huisbaas en zijn nieuwe rechterhand, het is geregeld, we gaan een verhaal krijgen van hoe zij werken van behoefte naar CNC eindproduct, tekenen in iMOS, een soort van overlay voor AutoCAD inclusief postprocessor en meer. Uiteindelijk komt het bij de freesmachine (nadat het basismateriaal met de CNC gestuurde opdeelzaag is gezaagd, en dan is het die bekende grote groene knop en is het klaar.benkr schreef: ↑16 sep 2023 10:43Ik hoor het wel als de kogel door de kerk is, ik ben ondertussen gewend dat jullie pas op het laatste moment komen.Kars-cnc schreef: ↑16 sep 2023 09:06Ik zou me bijna vroegtijdig aan melden dit keer...benkr schreef: ↑15 sep 2023 22:54 Ik loop met het idee om iemand van het bdedrijf waar ik achter woon te vragen om een kleine demo te geven van hun CNC gestuurde machines, dat betreft een flinke freesmacine, een opdeel zaagmachine en een redelijk autonome (geen CNC) kantenplakker, allemaal minder dan 1 jaar oud.
Laat me weten of daar interesse voor is, dan ga ik dat proberen te regelen.
Maar ik ga komende week eens informeren of ik die persoon kan porren om wat te vertellen en te laten zien.
Ik vind dan wel dat we met ons allen een presentje voor hem moeten regelen, daar ga ik denk ik voor collecteren. Hoeft niet groots te zijn, maar b.v. een sixpack bier of een flesje wijn is altijd leuk.
CNCzone "Brabant" dag
Moderator: Moderators
Re: CNCzone "Brabant" dag
Leuk! Top geregeld weerbenkr schreef: ↑18 sep 2023 18:05 Ik ben vandaag op audientie geweest bij mijn huisbaas en zijn nieuwe rechterhand, het is geregeld, we gaan een verhaal krijgen van hoe zij werken van behoefte naar CNC eindproduct, tekenen in iMOS, een soort van overlay voor AutoCAD inclusief postprocessor en meer. Uiteindelijk komt het bij de freesmachine (nadat het basismateriaal met de CNC gestuurde opdeelzaag is gezaagd, en dan is het die bekende grote groene knop en is het klaar.
Code: Selecteer alles
Datum 14 okt
benkr ja
Ballegooijen nee
hainjedaf ja
elvis3 ja
frank ja
kjelt ja
DaBit ja
PE1BEY ja
hugo ja (waarschijnlijk)
Fablabmiddenlimburg ja
bartbrouwer ja
freez ja
nico ja
grafjan ja
wytze ja
Om te voorkomen dat ik aan het einde van de dag ook een hele hoop over ga houden wil ik het nu dus omdraaien en vooraf vragen wie wat meebrengt.
Elvis3 brengt AirFryer hapjes mee, maar niet alles, zeg 3 pakken van elk 20 hapjes of zo, wie nog meer?
Frisdrank, wie?
Radler 0.0 citron of zo is ook elke keer van de party, wie?
Brabants worstebrood, wie?
Koffie, ik heb een DolceGusto machine staan, zeg 3 dozen cups, wie?
Bekers, suiker, koffiemelk wie?
Wat ben ik nog vergeten?
Let wel, het moet niet allemaal meegebracht worden, maar ik wil niet dingen hgaan kopen die iemand al meebrengt, vandaar deze vragen.
- hainjedaf
- Donateur
- Contacteer:
Ik zal radler meenemen...
Hoeveel?
chips?
Hoeveel?
chips?
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
Prusa Mini+ Wifi & X1 Carbon met X1Plus
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
Prusa Mini+ Wifi & X1 Carbon met X1Plus
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Hoi Ben
Zet mij ook maar op de lijst.
Tilburg is nog wel te doen vanaf Deest.
Mochten er nog leden zijn die hier langs komen en een plekje over hebben hou ik me ook graag aanbevolen.
Mocht dat niet lukken kan ik natuurlijk ook iemand oppikken
Op de route
Groeten uit Gelderland
Zet mij ook maar op de lijst.
Tilburg is nog wel te doen vanaf Deest.
Mochten er nog leden zijn die hier langs komen en een plekje over hebben hou ik me ook graag aanbevolen.
Mocht dat niet lukken kan ik natuurlijk ook iemand oppikken
Op de route
Groeten uit Gelderland
benkr schreef: ↑22 sep 2023 22:56Ik heb Hugo gevraagd wat er de laatste keer bij hem aan fris en zo is op gegaan, helaas wist hij dat ook niet omdat verschillende mensen dingen hadden meegebracht.Code: Selecteer alles
Datum 14 okt benkr ja Ballegooijen nee hainjedaf ja elvis3 ja frank ja kjelt ja DaBit ja PE1BEY ja hugo ja (waarschijnlijk) Fablabmiddenlimburg ja bartbrouwer ja freez ja nico ja grafjan ja wytze ja rolf1976 ja
Om te voorkomen dat ik aan het einde van de dag ook een hele hoop over ga houden wil ik het nu dus omdraaien en vooraf vragen wie wat meebrengt.
Elvis3 brengt AirFryer hapjes mee, maar niet alles, zeg 3 pakken van elk 20 hapjes of zo, wie nog meer?
Frisdrank, wie?
Wat ben ik nog vergeten?
Let wel, het moet niet allemaal meegebracht worden, maar ik wil niet dingen hgaan kopen die iemand al meebrengt, vandaar deze vragen.
Tja... nu ontkom ik er niet aan om mij ook maar op te geven
Code: Selecteer alles
Datum 14 okt
benkr ja
Ballegooijen nee
hainjedaf ja
elvis3 ja
frank ja
kjelt ja
DaBit ja
PE1BEY ja
hugo ja (waarschijnlijk)
Fablabmiddenlimburg ja
bartbrouwer ja
freez ja
nico ja
grafjan ja
wytze ja
kars-cnc ja
rolf1976 ja
Ik heb Hugo gevraagd wat er de laatste keer bij hem aan fris en zo is op gegaan, helaas wist hij dat ook niet omdat verschillende mensen dingen hadden meegebracht.
Frisdrank, wie?
Wat ben ik nog vergeten?
Let wel, het moet niet allemaal meegebracht worden, maar ik wil niet dingen gaan kopen die iemand al meebrengt, vandaar deze vragen.
Hij is van harte welkom hoor, zeker weten, maar een beetje plagen en jennen mag toch wel.
Ik mag met Kars meerijden hoor ik net. De reis is in ieder geval gezellig. Als jij nou ook nog een beetje je best doet om het gezellig te houden heeft het zowaar potentie een fatsoenlijke dag te worden. (afronden met een smiley, dan kom je overal mee weg)