Gouden regel Kjelt. Sport is nieuw voor me, maar religie en politiek is geheid gedonder.
Serum, bedankt. Er waren toch weer een paar opmerkingen waar ik smakelijk om gelachen heb, iets met plastic poepen en doorslaand succes
Moderator: Moderators
Gouden regel Kjelt. Sport is nieuw voor me, maar religie en politiek is geheid gedonder.
Nope! Dat is censuur, en dat kunnen we missen als een politiek debat van bezopen kaviaarslurpers!hugo stoutjesdijk schreef: ↑14 mei 2024 10:06 Eigenlijk zou de TS zelf reacties moeten kunnen wissen om het topic helder te houden, als hij/zij daar behoefte aan heeft.
Dat lijkt mij een nederlaag accepteren die er geen is.Tonybryden schreef: ↑14 mei 2024 09:03 Ik ben nu 60jaar en zie me niet meer zo goed worden met Cnc hobby, wat ik eigenlijk jaren geleden hier hoopte te leren .
Nou vooruit, dat de TS bij berichten dan kan aangeven of het waardevol of zinloze info was.TestCase schreef: ↑15 mei 2024 15:56Nope! Dat is censuur, en dat kunnen we missen als een politiek debat van bezopen kaviaarslurpers!hugo stoutjesdijk schreef: ↑14 mei 2024 10:06 Eigenlijk zou de TS zelf reacties moeten kunnen wissen om het topic helder te houden, als hij/zij daar behoefte aan heeft.
Hmm..ja.. daar zeg je zo wat.. 't gekke is.. ik sta daar eigenlijk nooit echt bij stil...
heb je reactie paar keer moeten lezen voor ik het helemaal begreep.TestCase schreef: ↑15 mei 2024 15:56Dat lijkt mij een nederlaag accepteren die er geen is.Tonybryden schreef: ↑14 mei 2024 09:03 Ik ben nu 60jaar en zie me niet meer zo goed worden met Cnc hobby, wat ik eigenlijk jaren geleden hier hoopte te leren .
Ok, een soort van duimpje omhoog, duimpje omlaag.hugo stoutjesdijk schreef: ↑15 mei 2024 16:25 Nou vooruit, dat de TS bij berichten dan kan aangeven of het waardevol of zinloze info was.
En nou begeven we ons op zeer dun ijs.hugo stoutjesdijk schreef: ↑15 mei 2024 16:25 Als vind ik dat de TS gewoon eigenaar van dat betreffende topic is, en dus ook recht heeft om met antwoorden te doen wat hem goeddunkt, dat zie ik niet als censuur. (eerder opvoeden)
Ik vind de context anders zeer belangrijk.hugo stoutjesdijk schreef: ↑15 mei 2024 16:25 Hooguit maak je dan een topic met 'er uit gewipte antwoorden' daar kan iedereen gewoon doorheen lezen, de context zal toch al wel niet belangrijk zijn.
Nu hoop ik niet dat je denkt dat ik hier ook maar een woord van begrijp.Arie Kabaalstra schreef: ↑15 mei 2024 17:21 Toen ik in 2014 (ja.. zo lang geleden al) ontdekte/deduceerde dat je met "LogMsg" in EdingCNC de programma's door de besturing kon laten schrijven, DUS!, op die manier Middels een DlgMsg de parameters opvissen, die in een programma doen, met LogMsg, en als je dat programma dan automatisch laadt als je opstart, en herlaadt als je em wijzigt.. dan heb je ineens een Teach-in besturing!.. Toen ik Bert Eding een Filmpje stuurde, belde ie binnen een kwartier op.. "Hoe flik je dat nou weer?"
Ja, rebels tot in de kist. Ik heb op school nog 'Vlaams' moeten leren. Ge en gij dus met bijhorende vervoegingen enzovoort. Ineens werd dat ABN (algemeen beschaafd nederland, ja hallo), met je en jij en alles wat erbij hoort. Toen was ABN niet meer goed en werd het AN.
Dat begrijp ik. Ik moet mezelf ook meermaals lezen, en dan nog...Tonybryden schreef: ↑15 mei 2024 22:02 heb je reactie paar keer moeten lezen voor ik het helemaal begreep.
Ik hoop dat je opnieuw wat wind onder je vleugels kan vinden, zodat je die hoge toppen kan scheren.
Nee..hoop heb ik al lang geleden opgegeven..
Ik niet... zoals mijn grootvader zaliger zei :" Ze binden maar een stuk worst aan m'n reet.. dan slepen de honden me wel weg"
Moet je voor de grap eens op een Engelstalig Forum gaan kijken.. nou is Engels niet mijn Moedertaal, maar als je ziet wat de gemiddelde "amerikaan" eruit gooit?.. die kennen over het algemeen het verschil tussen "There, They're, en Their" niet..