Geen nieuwjaars maar een maart borrel?
Moderator: Moderators
Geen nieuwjaars maar een maart borrel?
Hoi!
Wie heeft zin in een borrel in Nijmegen?
Waarom? Nouja, omdat ik de afgelopen keren heb genoten van de groep forumers die op bezoek kwamen bij de "Brabantdag in Nijmegen".
Andere reden: eind januari komt de fiberlaser, kantbank (en dus geen zetbank ;) en 2 electrische tuctucs aan.
Wout (huurder in het pand) heeft dan ook een laserlas apparaat staan, eng en fascinerend qua mogelijkheden.
Weer leuke dingen om samen te bekijken (en te complimenten of af te zeiken, beide prima).
Zijn er mensen die dit leuk vinden? Dan zal ik eens kijken wat handig is om het te organiseren.
Mvg
Guus
Samosa.nl
Wie heeft zin in een borrel in Nijmegen?
Waarom? Nouja, omdat ik de afgelopen keren heb genoten van de groep forumers die op bezoek kwamen bij de "Brabantdag in Nijmegen".
Andere reden: eind januari komt de fiberlaser, kantbank (en dus geen zetbank ;) en 2 electrische tuctucs aan.
Wout (huurder in het pand) heeft dan ook een laserlas apparaat staan, eng en fascinerend qua mogelijkheden.
Weer leuke dingen om samen te bekijken (en te complimenten of af te zeiken, beide prima).
Zijn er mensen die dit leuk vinden? Dan zal ik eens kijken wat handig is om het te organiseren.
Mvg
Guus
Samosa.nl
Laatst gewijzigd door Jacala op 27 dec 2024 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Maak mij blij en abonneer/subscribe je op mijn "kersverse" youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/ontwerpopmaatpuntcom
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Re: Geen nieuwjaars maar een februari borrel?
Guus,
als't niet op mijn verjaardag valt, dan ben ik graag van de partij!.. 'k zal dan ook de Bedieningsconsole van mijn EMCO Compact 5 CNC meenemen, kreeg de vorige keer commentaar dat ik em thuisgelaten had..
de aanwezigheid van een aantal forumers, en een kijkje in jouw "knutselkeuken" geven altijd weer de mogelijkheid om er wat van op te steken!
als't niet op mijn verjaardag valt, dan ben ik graag van de partij!.. 'k zal dan ook de Bedieningsconsole van mijn EMCO Compact 5 CNC meenemen, kreeg de vorige keer commentaar dat ik em thuisgelaten had..

de aanwezigheid van een aantal forumers, en een kijkje in jouw "knutselkeuken" geven altijd weer de mogelijkheid om er wat van op te steken!
Op zich vind ik het een prima idee, maar......... eind januari gaan er (hoop ik) al een aantal mensen naar Sven om hem te helpen zijn nieuwe bedrijfspand snel geschikt te maken voor hetgeen Sven er mee wil gaan doen.
Ik stel daarom voor om die meeting in maart/april te houden als je toch iets wil organiseren.
Ik stel daarom voor om die meeting in maart/april te houden als je toch iets wil organiseren.
Aah kak. Mee eens. Had ik even niet door. Wel wat over gelezen maar had niet nagedacht dat dit elkaar zou kruisen. Ik pas het f aan.
Aanpassing: subject aangepast van februari naar maart
Aanpassing: subject aangepast van februari naar maart
Maak mij blij en abonneer/subscribe je op mijn "kersverse" youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/ontwerpopmaatpuntcom
- hainjedaf
- Donateur
- Contacteer:
Re: Geen nieuwjaars maar een maart borrel?
Leuk idee. Wanneer in Maart?
Hopelijk leef ik dan nog
Hopelijk leef ik dan nog
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
Prusa Mini+ Wifi & X1 Carbon met X1Plus
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
Prusa Mini+ Wifi & X1 Carbon met X1Plus
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Als het in de data past ben ik van de partij
hopelijk tot dan. Het zijn altijd leuke dagen
Sjaak
hopelijk tot dan. Het zijn altijd leuke dagen
Sjaak
Als mijn tijd in de datums passen ben ik van de partij.
Altijd gezellig.
Sjaak
Altijd gezellig.
Sjaak
Ik overleg met de vrouw en kom met een paar data! Ergens volgende week meer info!
Gezellig.
Gezellig.
Leuk en interessant. Ik kom zeker !
Na een hele korte Google-zoektocht deze site gevonden waarmee je gemakkelijk een vraag kunt stellen:
https://4ukeql6dvfo.typeform.com/to/NGNgfZJL
Willen de mensen die zin hebben deze even invullen? Kwestie van de zaterdag of zondag aanklikken die je kunt. Je kunt alle data selecteren die je goed uitkomen en op de 2e pagina kun je een voorkeursdatum en, als je wilt, je forumnaam vermelden.
Groet Guus.
https://4ukeql6dvfo.typeform.com/to/NGNgfZJL
Willen de mensen die zin hebben deze even invullen? Kwestie van de zaterdag of zondag aanklikken die je kunt. Je kunt alle data selecteren die je goed uitkomen en op de 2e pagina kun je een voorkeursdatum en, als je wilt, je forumnaam vermelden.
Groet Guus.
Hoi! De eerste aanmeldingen zijn binnen. En dat formulier is toch maar niks
Zorgt er vooral voor dat dit artikel snel naar de achtergrond verdwijnt op het forum en niemand ziet "Oh, die is aardig, die wil ik wel even spreken".
Dus bij deze, even simpel onder elkaar geplakt. Wie wilt aansluiten, vermeld het even en dan neem ik het over in deze lijst. Dan blijft het ook voor iedereen helder.

Dus bij deze, even simpel onder elkaar geplakt. Wie wilt aansluiten, vermeld het even en dan neem ik het over in deze lijst. Dan blijft het ook voor iedereen helder.
Code: Selecteer alles
1 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Hugo Stoutjesdijk, Hugo Stoutjesdijk, Ballegooijen
2 maart:
Wstoof, Jacala, Hugo Stoutjesdijk
8 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Hugo Stoutjesdijk, Ballegooijen
9 maart:
15 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Ballegooijen
16 maart:
22 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Ballegooijen
23 maart:
29 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Hugo Stoutjesdijk
30 maart:
Ik kan op 15, 22 en 29 maart zoals het er nu uitziet.
Hier een voorbeeld van hoe wij dat altijd deden, dit is een copie van een "oude" meeting:
14 sept 21 sep 19 okt
Wytze ja ja ja
benkr ja ja ja
Arie Kabaalstra ja ja ja
Bjornski1976 ja ja ja
HainjeDAF ja nee nee
Kjelt nee nee ja
AndreFC101 nee nee ja
-Rick. Nee Ja Ja
DaBit ja/? ja/? ja/?
Peter Bijlholt ja ja nee
Bjornski1976 ja nee ja
Door deze te editen kun je er zelf iets anders van maken.
Hierbij de update:
Jouw methode ziet er netjes uit Benkr maar ik denk dat ik iets simpels fout doe waardoor het bij mij niet goed uitlijnt. Vergeef mijn onkunde en ik laat het voor nu even zo staan
Jouw methode ziet er netjes uit Benkr maar ik denk dat ik iets simpels fout doe waardoor het bij mij niet goed uitlijnt. Vergeef mijn onkunde en ik laat het voor nu even zo staan

1 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Hugo Stoutjesdijk, Ballegooijen, Arie Kabaalstra
2 maart:
Wstoof, Jacala, Hugo Stoutjesdijk, Arie Kabaalstra
8 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Hugo Stoutjesdijk, Ballegooijen, Arie Kabaalstra
9 maart:
15 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Ballegooijen, Arie Kabaalstra, Benkr
16 maart:
22 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Ballegooijen, Arie Kabaalstra, Benkr
23 maart:
29 maart:
Wstoof, Jacala, Frank de Beer, Skillalot, Hugo Stoutjesdijk, Arie Kabaalstra, Benkr
30 maart: