wachtrij verzonden berichten ?

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
the66mustang

wachtrij verzonden berichten ?

Bericht door the66mustang »

na het typen van eenbericht komen mijn berichten in mijn postvak wachtrij te staan ? en worden niet verzonden ? khad al meerdere forum leden bericht gestuurd maar geen response? en zie mijn berichten staan in postvak wachtrij ? alle berichten die daar in staan zijn niet ontvangen door de forumleden? doe ik iets fout ? postvak in zit niet vol !
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: wachtrij verzonden berichten ?

Bericht door create »

klopt! Je bericht moet gelezen worden door diegene waar je het naar toe heb gestuurd. Dan gaat hij uit je postvak uit! Maar ik moet toegeven dat er het een en ander niet lekker gaat met het versturen van berichten. Ik krijg vaak een bericht met foutmeldingen. Bij de een gaat het wel en bij de ander niet.
Dus als het een fout is die iedereen heeft dan ligt het aan het forum maar dat is niet zo!
Nog even geduld en we hebben een nieuw forum dan hoop dit er ook uit te hebben. Graag hoor ik of dat dan ook zo is.

gr Create
Gebruikersavatar
Testa-Rossa
Berichten: 358
Lid geworden op: 20 okt 2007 17:38
Locatie: Groenlo, Achterhoek
Contacteer:

Re: wachtrij verzonden berichten ?

Bericht door Testa-Rossa »

Mocht je dit ook hebben met de pbtjes naar mij, dan zou je me anders ook gewoon kunnen mailen.
Laatst gewijzigd door Testa-Rossa op 24 dec 2007 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten ut de Achterhoek!
Gebruikersavatar
Erik
Berichten: 1403
Lid geworden op: 21 jan 2007 21:04
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: wachtrij verzonden berichten ?

Bericht door Erik »

Testa Rossa,

Beter haal je het e-mailadres weg uit bovenstaand bericht en vul je je profiel in. Zoals het hier boven staat geschreven vinden de spamrobots fijn, een mailbox vol spam kan het gevolg zijn.
Gr.

Erik
Gebruikersavatar
Testa-Rossa
Berichten: 358
Lid geworden op: 20 okt 2007 17:38
Locatie: Groenlo, Achterhoek
Contacteer:

Re: wachtrij verzonden berichten ?

Bericht door Testa-Rossa »

Bericht is aangepast, bedankt voor de tip. Ik zit inderdaad niet op spam te wachten!
De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten ut de Achterhoek!
Plaats reactie