Sieg SX1 of SX2 Freesbankje met Eding USBCNC V3.49.7/5D.06-A

Nederlandse CNC controller op basis van de usb poort of Ethernet.

Moderator: Moderators

benkr
Donateur
Berichten: 7789
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Sieg SX1 of SX2 Freesbankje met Eding USBCNC V3.49.7/5D.06-A

Bericht door benkr »

Ik kreeg vandaag een berichtje van hamster Harry, zijn verhaal is compleet anders, dat had ik al verwacht natuurlijk, maar er zijn nu dingen gezegd en gedaan die dit nooit meer gaan laten werken.

Ik heb Hamster Harry gevraagd om ook zijn kant van het verhaal hier neer te zetten, dan is het in ieder geval van beide kanten belicht. Of Hamster Harry dat gaat doen vraag ik me af, hij is niet zo'n schrijver denk ik.

Ik vraag me nu wel af of, en hoe we de eigenaar van de freesmachine nog kunnen helpen, want daar gaat het toch om.
benkr
Donateur
Berichten: 7789
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Sieg SX1 of SX2 Freesbankje met Eding USBCNC V3.49.7/5D.06-A

Bericht door benkr »

Is er misschien nog een ander forumlid die in de buurt van Den Haag woont en ervaring heeft met Eding, en die bij hem langs wil gaan om de problemen op te lossen. Waarschijnlijk kan Hamster Harry wel vertellen wat er zo een beetje aan de hand is.

Als er iemand is die dit wil doen neem dan vooraf even contact met mij op, dan kan ik je een beetje bijpraten.
Tommel
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2008 01:19
Locatie: Den Haag

Re: Sieg SX1 of SX2 Freesbankje met Eding USBCNC V3.49.7/5D.06-A

Bericht door Tommel »

Inmiddels werkt mijn freesbankje weer prima, het lag aan de grote aansluitingen van de nieuwe Lichuan motor.
Open gemaakt en schoon gemaakt, het spul draait nu al weer ongeveer een kleine week zonder problemen.
Ik zit nu alleen nog met de instellingen van Pokey en handwiel, Ben K. nog bedankt voor alle hulp die hij mij gegeven heeft.
Tommel.
Plaats reactie