Heidenhain ITNC530 bestand openen
Moderator: Moderators
-
Heidenhain ITNC530 bestand openen
opgelost
Laatst gewijzigd door frederik555 op 05 apr 2024 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Heidenhain ITNC530 bestand openen
Weet niet of het wat uitmaakt maar alle regels staan achterelkaar doorgeschreven i.p.v. onder elkaar.
Dus 1....2.....3.....4.... i.p.v
1......
2......
3......
4......
Dus 1....2.....3.....4.... i.p.v
1......
2......
3......
4......
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Hoe kom je aan dit bestand dan?..Want de Applicatie waarin dit geschreven of voor het laatst geopend is, heeft de CRLF's weggehaald op een aantal punten.
Nou is mijn ervaring met de iTNC 530 beperkt (gelukkig), omdat ik de meeste "vlieguren" gemaakt heb op de TNC 410, 't hangt er dan wel vanaf welke versie iTNC 530 je hebt, maar de eerste..?... Nee.. die zat vol met Bugs..Daar was ik geen liefhebber van.. Cycli die niet werkten..en meer van dat soort fraais..
Maar goed.. met een Text Editor is ie in elk geval prima te openen, en ik vraag me nu af.. heb je 't al geprobeerd om de indeling weer even netjes te zetten, en het bestand opnieuw op te slaan, krijg je em dan wel geopend?
Nou is mijn ervaring met de iTNC 530 beperkt (gelukkig), omdat ik de meeste "vlieguren" gemaakt heb op de TNC 410, 't hangt er dan wel vanaf welke versie iTNC 530 je hebt, maar de eerste..?... Nee.. die zat vol met Bugs..Daar was ik geen liefhebber van.. Cycli die niet werkten..en meer van dat soort fraais..
Maar goed.. met een Text Editor is ie in elk geval prima te openen, en ik vraag me nu af.. heb je 't al geprobeerd om de indeling weer even netjes te zetten, en het bestand opnieuw op te slaan, krijg je em dan wel geopend?
dat valt er ook niet tegenan
-
bedankt, ik zal proberen de code terug in juiste volgorde te zetten.