Maar dan wel een zonder Nortonkast
Handleiding dr133
Moderator: Moderators
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Re: Handleiding dr133
Zou je voor mij de nieuwe tekstplaten voordat je ze monteert eerst op de kopieermachine willen leggen, dan kan ik er een tekening van maken en er dan zelf een tekstplaat van laten maken, dat zal heel waarschijnlijk goedkoper zijn en ik vind zoiets luk om te doen.hielkebaron schreef: ↑25 mei 2023 14:01
bedankt! die heeft ze liggen, heb 2 setjes besteld!
en inderdaad wel duur.. maar beter duur dan niet te krijgen ;)
Een hele duidelijke en scherpe foto is ook goed, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je de camera er precies recht en haaks voor houdt, anders vertekent de boel te veel.
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Contacteer:
of een scanner natuurlijk.benkr schreef: ↑25 mei 2023 19:40 Zou je voor mij de nieuwe tekstplaten voordat je ze monteert eerst op de kopieermachine willen leggen, dan kan ik er een tekening van maken en er dan zelf een tekstplaat van laten maken, dat zal heel waarschijnlijk goedkoper zijn en ik vind zoiets luk om te doen.
Een hele duidelijke en scherpe foto is ook goed, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je de camera er precies recht en haaks voor houdt, anders vertekent de boel te veel.
Maar Ben, ik heb het vermoeden dat jouw halve nortonkast een stand minder heeft, dat was ook het probleem van TS.
Dit zou dus een specifieke DR133 plaat moeten zijn als ik het goed begrijp.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.