Handleiding dr133
Moderator: Moderators
Handleiding dr133
Hallo,
Heeft er iemand soms een handleiding of documentatie liggen van een ai hembrug dr133?
Heeft er iemand soms een handleiding of documentatie liggen van een ai hembrug dr133?
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Contacteer:
Re: Handleiding dr133
Zulke nieuwe machines zijn we hier niet gewend.
Maar ik denk dat de handleiding DR1 zo'n beetje 80% van je vragen wel dekt. Te vinden in de knoledge base.

Maar ik denk dat de handleiding DR1 zo'n beetje 80% van je vragen wel dekt. Te vinden in de knoledge base.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Heb je een pb gestuurd
Ik zelf heb geen handleiding.
Maar een goede vriend van mij die weinig met internet doet en hij heeft een originele handleiding (niet in pdf vorm)
Maar een goede vriend van mij die weinig met internet doet en hij heeft een originele handleiding (niet in pdf vorm)
-
Hallo,
Is er al een handleiding boven water?
Ik ben ook opzoek, of eigenlijk zoek ik het tabel waar de tandwiel verhoudingen op staat voor het schroefdraad snijden.
Staat dat in de handleiding? Of heeft iemand misschien een duidelijke foto/afbeelding van de tabel?
Alvast bedankt!
Ik ben ook opzoek, of eigenlijk zoek ik het tabel waar de tandwiel verhoudingen op staat voor het schroefdraad snijden.
Staat dat in de handleiding? Of heeft iemand misschien een duidelijke foto/afbeelding van de tabel?
Alvast bedankt!
als iemand een originele handleiding heeft wil ik m wel scannen als pdf document...
(Mits het geen 100 + pagina boekwerken zijn )
(Mits het geen 100 + pagina boekwerken zijn )
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Contacteer:
Het zou apart zijn als die tabel afwijkt van de DR1hielkebaron schreef: ↑18 mei 2023 09:31 Hallo,
Alvast bedankt!
-
Ik heb zelf ook een dr1, maar de dr133 heeft nog weer een versnellingsbak met stand 1 tm 6 en een ABC zo uit mijn hoofd en de dr1 heeft alleen de wisselwielen als versnelling . Het is een oude draaibank die op mijn werk (vmbo) staat waarmee ik draad wilde snijden. Alleen is de tabel onleesbaar geworden door de jaren heen. Ik zou er graag weer een nieuwe op maken zodat we weer aan de gang kunnen met draad snijden.
Ik denk dat je zo een nieuwe kunt bestellen bij Schinfa, maar schrik niet van de prijs.
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Contacteer:
Dan heb je een heeele oude DR1 of andere variant, de DR1's die ik ken hebben een halve norton kast.hielkebaron schreef: ↑18 mei 2023 12:26 Ik heb zelf ook een dr1, maar de dr133 heeft nog weer een versnellingsbak met stand 1 tm 6 en een ABC zo uit mijn hoofd en de dr1 heeft alleen de wisselwielen als versnelling . Het is een oude draaibank die op mijn werk (vmbo) staat waarmee ik draad wilde snijden. Alleen is de tabel onleesbaar geworden door de jaren heen. Ik zou er graag weer een nieuwe op maken zodat we weer aan de gang kunnen met draad snijden.
Stand A1..A5 en B I-II-0-III
viewtopic.php?p=194942#p194942
-
Dat blijkt dan inderdaad!hugo stoutjesdijk schreef: ↑18 mei 2023 14:54Dan heb je een heeele oude DR1 of andere variant, de DR1's die ik ken hebben een halve norton kast.hielkebaron schreef: ↑18 mei 2023 12:26 Ik heb zelf ook een dr1, maar de dr133 heeft nog weer een versnellingsbak met stand 1 tm 6 en een ABC zo uit mijn hoofd en de dr1 heeft alleen de wisselwielen als versnelling . Het is een oude draaibank die op mijn werk (vmbo) staat waarmee ik draad wilde snijden. Alleen is de tabel onleesbaar geworden door de jaren heen. Ik zou er graag weer een nieuwe op maken zodat we weer aan de gang kunnen met draad snijden.
Stand A1..A5 en B I-II-0-III
viewtopic.php?p=194942#p194942
De dr133 die wij op hetwerk hebben heeft 1 tm 6 en ABC. Dus die komt ook niet helemaal overeen met de link die ik van je kreeg. Het stomme is dat alles nog leesbaar is behalve het metrische gedeelte..
Dit is mijn draaibank. Dit is toch gewoon een dr1?
https://www.cnczone.nl/ext/dmzx/imageup ... d1b41d.jpg

- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Contacteer:
Hembrug deed niet zo moeilijk over verschillende varianten, zonder halve norton kast zal best wel in prijs gescheeld hebben.
Als je de lijst die je nog kunt lezen in excel zet, lijkt het me sterk dat je met de dan bekende verhoudingen de andere waardes niet moet kunnen uitrekenen.
Als je de lijst die je nog kunt lezen in excel zet, lijkt het me sterk dat je met de dan bekende verhoudingen de andere waardes niet moet kunnen uitrekenen.
-