Is er iemand met verstand van elektra? Ik heb een huvema hu450 gekocht waarvan de schakelaar ontbreekt. Nu heb ik een nieuwe omkeerschakelaar gekocht maar ik krijg het niet werkende. Het is toch wat anders dan kabelbomen maken voor een motor xD..
Voor zover ik kan zien is de huvema hu450 een kloon van de Emco 8. Dus ik heb het stroomschema gepakt vanuit die handleiding. Als ik dan naar de huvema motor kijk wijken de draadkleuren wat af.

Ik heb 1 paar rode draden en 1 paar zwarte draden. Voor zover ik inschat zijn de de twee zwarte draden in het emco schema U en V, de paar rode draden W en Z. De condensator gaat dan met bruine pool naar 1 van de rode draden en de andere rode draad naar de schakelaar (zo was de condensator in ieder geval aangesloten). Dus:
- Zwart 1: U
- Zwart 2: V
- Rood 1: W
- Rood 2: Z (verbonden met condensator).
De nieuwe schakelaar heeft posities 1-0-2 (forward - 0 - reverse). Ik heb op de volgende terminals continuïteit (zie foto):

positie 1 (forward):
1-2
5-6
9-10
Positie 2 (reverse):
3-4
7-8
11-12
Kan iemand mij op weg helpen met het aansluiten en werkend krijgen, inclusief welke doorverbindingen ik moet leggen?