Nieuwe winkel Geleidingen en andere mechanische producten

Hier kunnen bedrijven die het forum sponsoren hun producten aanbieden.
Plaats reactie
Markus
Contacteer:

Nieuwe winkel Geleidingen en andere mechanische producten

Bericht door Markus » 03 mei 2019 17:56

Hallo forumleden,

Vandaag heb ik een online winkel geopend met nieuwe en gebruikte mechanische componenten voornamelijk lineaire blok geleidingen, maar ook beton ankers en ander spul. De geleidingen zijn van de merken SBC (Korea), Hiwin (Taiwan) maar voornamelijk van Rollon (Italiaans merk onderdeel van Timken). Let op er staat nog niet veel in de winkel, ben nog bezig.

Van Rollon hebben we rails maten 15, 20, 25, 35, 45, 55mm in lengtes van 184mm tot 2400mm, van Rollon heb ik aardig wat liggen in vele lengte maten en verschillende typen wagens.

Van Hiwin hebben we alleen rails in 65mm breed met lentes 2450mm tot 2750mm dit zijn hele zware sterke jongens geschikt om bijvoorbeeld een eenarmige plasma snijder of hout frees mee te maken.

Van SBC heb hebben we, een aantal nieuwe sets 25mm met wagens met vleugels (flens wagens)

De Rollon en Hiwin geleidingen zijn voornamelijk gebruikt hoewel ik een aardig aantal nieuwe wagens heb van Rollon. Alle rails en wagens worden nagekeken op beschadigingen, er kunnen een paar krasjes en plekjes op zitten maar die zal je alleen aantreffen op plekken die er niet toe doen. Als je een set koopt worden de wagens gematcht op hoogte, we proberen de wagens zo te selecteren dat het hoogteverschil tussen wagens kleiner of gelijk is aan 1 honderdste mm. Sets worden getest en wagens zijn meestal gesmeerd behalve als het om ongebruikte of nieuwe wagens gaat.

Rails kunnen op maat gemaakt worden voor een kleine meerprijs, je kunt op afspraak langskomen om te kijken maar ook om af te halen.

Op gebruikte producten krijg je 1 jaar garantie en 14 dagen retourrecht, mocht je kogeltjes van wagens kwijt raken , geen probleem we kunnen vervangers toe sturen.

Op nieuwe producten krijg je 2 jaar garantie en 14 retourrecht.

Naast deze winkel doe ik ook andere dingen dus zelfde dag verzonden gaat niet altijd lukken.

De winkel is net nieuw en er staat nog niet zoveel in, als je iets wilt wat je niet ziet staan, stuur dan een mailtje. Zou ook best kunnen dat er wat foutjes in de winkel zitten, zou het fijn vinden als jullie me daar op wijzen. Bellen mag ook, echter liever WhatsApp maar liefst mail en liever niet via PB van het forum communiceren.

Ik zal hier updates geven als ik wat heb toegevoegd aan producten. hier een link naar de winkel https://www.markusmechparts.nl/

Greezt,

Markus

Plaats reactie