Openbare verkopen cnc bedrijven/gereedschappen

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2007 22:24
Locatie: Peer (Belgisch Limburg)
Contacteer:

Openbare verkopen cnc bedrijven/gereedschappen

Bericht door Yves »

Hoi,
Ik was gisteren een beetje aan het surfen op het web en ben op een website gekomen van openbare verkopen van industriele bedrijven en hun gereedschappen (cnc metaalverwerkende bedrijven enz...) je kan er bieden (bij een metaalverwerkend bedrijf) op een set freeshouders, losse frezen, boren, ruimers een volledige rek met onbewerkt staal, werkplaatsinrichting, meetklokken, cnc en conventionele draaibanken, freesbanken, gereedschappen enz... (met foto van elk onderdeel erbij)
eigenlijk alle benodigheden voor een cnc´er... en aan een mooie prijs natuurlijk. Gewoon even registreren en je kan bieden als je iets interesant ziet wat je kan gebruiken

Yves



http://www.TroostwijkAuctions.com
Laatst gewijzigd door Yves op 21 mar 2007 22:58, 2 keer totaal gewijzigd.
.



Afbeelding
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2007 20:44
Locatie: Schilde, België
Contacteer:

Re: Openbare verkopen cnc bedrijven/gereedschappen Nog zo een verkoper van faillisementen:

Bericht door asterduc »

goede tip Yves.

Op de firma kregen we vroeger reeds aankondigingen van Troostwijk. Dat waren dan openbare verkopen in België en Nederland.

Zo te zien hebben die hun business aardig uitgebreid.

Misschien geen slecht idee om een oude industriele machine als basis te gebruiken ipv dat lichter buizenwerk.
Anderzijds is het ook niet altijd haalbaar om een paar ton gietijzer in je kelder te krijgen.
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Openbare verkopen cnc bedrijven/gereedschappen Nog zo een verkoper van faillisementen:

Bericht door create »

Dit is een goeie tip maar niet goed voor mijn portomonnee :lol: :lol:

gr create
Gebruikersavatar
aanrip
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:23
Locatie: velsen
Contacteer:

Re: Openbare verkopen cnc bedrijven/gereedschappen Nog zo een verkoper van faillisementen:

Bericht door aanrip »

Ja, dat is een totaal ander verhaal. Een CNC gereedschapmachine is gereedschap van de vakman en is geen speelgoed. De bediening en instelling vergt kennis en fouten worden zwaar gestraft. Je overschrijdt de grens van je hobby. :evil:
I like the smell of hot chips
a van z
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mar 2007 15:59
Locatie: velserbroek

Re: Openbare verkopen cnc bedrijven/gereedschappen Nog zo een verkoper van faillisementen:

Bericht door a van z »

troostwijk
komen meestal opkopers op af.
vaak moet je dus meer betalen dan normaal
Chris

Re: Openbare verkopen cnc bedrijven/gereedschappen

Bericht door Chris »

Nog zo een verkoper van faillisementen:

GoIndustry: http://www.goindustry.com/nl/

Deze heeft de machines van m'n voormalige werkgever verkocht...zat een Homag BAZ Genius 20 tussen,
een Alberti Y90 en en U15.

Machines zijn verleden dinsdag verkocht, maar ik wist pas woensdag dat ze via deze verkoper werkten... :cry: :cry: :cry: Ik had een oogje op de U15.

Oeps, foutje, ik zie net dat dit bericht van maart 2007 is, niet van maart 2008. Sorry hiervoor :oops:
Plaats reactie