Maho mh500w met Philips 432 besturing

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Pkroes

Maho mh500w met Philips 432 besturing

Bericht door Pkroes »

Hallo
Ik ben sinds kort eigenaar van een maho mh500w met een Philips 432 besturing er op. Ik ben opzoek naar handleidingen over het bedieningspaneel. Ik heb de machine al wel aan de gang, ik kan ook in teach-in mode wel commandos uitvoeren. Graag zou ik wat meer documentatie krijgen hoe programmas ingeladen worden. En hoe verdere functies van de besturing werken . Ik heb de scholings hand van maho al wel.
Al vast bedankt voor jullie hulp
Markus
Donateur
Contacteer:

Re: Maho mh500w met Philips 432 besturing

Bericht door Markus »

FrankP weet hier veel van en ook Lude , beide komen uit de buurt van Groningen

viewtopic.php?t=18128

Greezt,

Markus
javanree
Contacteer:

Bericht door javanree »

Ik heb nog wel wat (originele) documentatie van de CNC432 besturing, zal eens graven wat er nog op zolder ligt...
Weet dat ik iig boeken van het geometrie pakket nog heb.

Welke versie van de 432 heb je, monochroom of kleur en met of zonder grafische mogelijkheden ?
Pkroes

Bericht door Pkroes »

Hey javanree

De versie die ik heb is met kleuren scherm deze hebben we zelf vervangen voor een moderner type ( flatscreen ). Ik heb wel de mogelijkheid om grafische dingen weer te laten geven op het scherm. Alvast bedankt voor je hulp

Mvg Peter kroes
Pkroes

Bericht door Pkroes »

Markus schreef: 06 jan 2025 20:37 FrankP weet hier veel van en ook Lude , beide komen uit de buurt van Groningen

viewtopic.php?t=18128

Greezt,

Markus
Oke bedankt voor de info misschien laten ze wel wat van zich horen komende tijd
Markus
Donateur
Contacteer:

Bericht door Markus »

Pkroes schreef: 07 jan 2025 07:56 Oke bedankt voor de info misschien laten ze wel wat van zich horen komende tijd
Heb met Frank ge-apped, hij zegt dat ie wel contact opneemt, als die ut vergeet stuur um dan gewoon een PBtje

Greezt,

Markus
Pkroes

Bericht door Pkroes »

Markus schreef: 07 jan 2025 11:32
Pkroes schreef: 07 jan 2025 07:56 Oke bedankt voor de info misschien laten ze wel wat van zich horen komende tijd
Heb met Frank ge-apped, hij zegt dat ie wel contact opneemt, als die ut vergeet stuur um dan gewoon een PBtje

Greezt,

Markus
He Markus

Bedankt voor de hulp
Ik erg benieuwd wat er komt
Nogmaals bedankt
Mvg Peter kroes
javanree
Contacteer:

Bericht door javanree »

Ik heb de volgende (alle Duitstalige) boeken liggen :

Zwart-wit
Betriebsanleitung CNC432 Grafik ; legt de functie van de knoppen op het paneel uit en hoe dingen te doen
Programmieranleitung CNC432 software versie P01.1 ; behandelt alle standaard M en G codes
Geometrie paket CNC432 ; behandelt de geavanceerde opties om de besturing hoeken, snijpunten ed te laten berekenen

Full color
Schulungsunterlagen CNC432 ; behandelt alle standaard cycli met achterin een stel leeropgaven. Heb ook het boek met antwoorden/uitwerkingen er bij.

Laat maar weten als je interesse hebt, moeten we maar even kijken wat we kunnen regelen.
Pkroes

Bericht door Pkroes »

javanree schreef: 11 jan 2025 10:22 Ik heb de volgende (alle Duitstalige) boeken liggen :
.
Hey javanree
Top dat je reageert het is jammer dat je ze niet digitaal hebt. En Duits is niet helemaal mij sterkste taal. Maar als je het niet heel erg vind wacht ik nog even om op je aanbod in te gaan. Maar ik vergeet het ook zeker niet. Bedankt in iedergeval voor je reactie
Laatst gewijzigd door Mcgyver op 13 jan 2025 06:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig lange quote verwijderd.
Stephan

Bericht door Stephan »

Peter,

Ik heb alle 432 cursus boeken in het Nederlands digitaal beschikbaar. Het zijn 4 boeken, 1 over hoe werkt een CNC-machine en 3 over de besturing specifiek. Ik heb ze al vaker gedeeld maar is het niet handig om ze in de knowledge base te stoppenwant de bestanden zij best groot.

gr Stephan
Pkroes

Bericht door Pkroes »

Stephan schreef: 13 jan 2025 06:42 Peter,

Ik heb alle 432 cursus boeken in het Nederlands digitaal beschikbaar. Het zijn 4 boeken, 1 over hoe werkt een CNC-machine en 3 over de besturing specifiek. Ik heb ze al vaker gedeeld maar is het niet handig om ze in de knowledge base te stoppenwant de bestanden zij best groot.

gr Stephan
He Stephan
Dat klinkt heel goed zou je deze bestanden misschien op de mail kunnen zetten is dat een idee ? Zal ik je via pb me mail adres geven. Alvast bedankt
Gr Peter
Pkroes

Bericht door Pkroes »

Pkroes schreef: 13 jan 2025 09:50
Stephan schreef: 13 jan 2025 06:42 Peter,

gr Stephan
He Stephan
Dat klinkt heel goed zou je deze bestanden misschien op de mail kunnen zetten is dat een idee ? Zal ik je via pb me mail adres geven. Alvast bedankt
Gr Peter
He Stephan ik deel mijn mail adres hier wel ik heb het idee dat het pb bericht niet overkomt. Mail adres is pkroes@hotmail.com. alvast heel erg bedankt. Gr Peter kroes
Stephan

Bericht door Stephan »

Peter,

alle vier de originele Nederlandse Philips 432 programeer cursus boeken zitten in je mailbox

Gr Stephan
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Pkroes schreef: 13 jan 2025 09:59 Dat klinkt heel goed zou je deze bestanden misschien op de mail kunnen zetten is dat een idee ? Zal ik je via pb me mail adres geven. Alvast bedankt
Gr Peter
Peter, als je ze in de knowledge base opgenomen wil hebben mag je ze naar mij toesturen, b e n k r @ t e l f o r t . n l (Wel even de spaties tussen de letters weghalen) dan ga ik proberen ze in de knowledge base te krijgen, zal vooral aan het formaat liggen.
Plaats reactie