Maho mh500w met Philips 432 besturing
Moderator: Moderators
Maho mh500w met Philips 432 besturing
Hallo
Ik ben sinds kort eigenaar van een maho mh500w met een Philips 432 besturing er op. Ik ben opzoek naar handleidingen over het bedieningspaneel. Ik heb de machine al wel aan de gang, ik kan ook in teach-in mode wel commandos uitvoeren. Graag zou ik wat meer documentatie krijgen hoe programmas ingeladen worden. En hoe verdere functies van de besturing werken . Ik heb de scholings hand van maho al wel.
Al vast bedankt voor jullie hulp
Ik ben sinds kort eigenaar van een maho mh500w met een Philips 432 besturing er op. Ik ben opzoek naar handleidingen over het bedieningspaneel. Ik heb de machine al wel aan de gang, ik kan ook in teach-in mode wel commandos uitvoeren. Graag zou ik wat meer documentatie krijgen hoe programmas ingeladen worden. En hoe verdere functies van de besturing werken . Ik heb de scholings hand van maho al wel.
Al vast bedankt voor jullie hulp
- Markus
- Donateur
- Contacteer:
Re: Maho mh500w met Philips 432 besturing
FrankP weet hier veel van en ook Lude , beide komen uit de buurt van Groningen
viewtopic.php?t=18128
Greezt,
Markus
viewtopic.php?t=18128
Greezt,
Markus
Ik heb nog wel wat (originele) documentatie van de CNC432 besturing, zal eens graven wat er nog op zolder ligt...
Weet dat ik iig boeken van het geometrie pakket nog heb.
Welke versie van de 432 heb je, monochroom of kleur en met of zonder grafische mogelijkheden ?
Weet dat ik iig boeken van het geometrie pakket nog heb.
Welke versie van de 432 heb je, monochroom of kleur en met of zonder grafische mogelijkheden ?
Hey javanree
De versie die ik heb is met kleuren scherm deze hebben we zelf vervangen voor een moderner type ( flatscreen ). Ik heb wel de mogelijkheid om grafische dingen weer te laten geven op het scherm. Alvast bedankt voor je hulp
Mvg Peter kroes
De versie die ik heb is met kleuren scherm deze hebben we zelf vervangen voor een moderner type ( flatscreen ). Ik heb wel de mogelijkheid om grafische dingen weer te laten geven op het scherm. Alvast bedankt voor je hulp
Mvg Peter kroes
Oke bedankt voor de info misschien laten ze wel wat van zich horen komende tijdMarkus schreef: ↑06 jan 2025 20:37 FrankP weet hier veel van en ook Lude , beide komen uit de buurt van Groningen
viewtopic.php?t=18128
Greezt,
Markus
- Markus
- Donateur
- Contacteer:
Heb met Frank ge-apped, hij zegt dat ie wel contact opneemt, als die ut vergeet stuur um dan gewoon een PBtje
Greezt,
Markus
He Markus
Bedankt voor de hulp
Ik erg benieuwd wat er komt
Nogmaals bedankt
Mvg Peter kroes
Ik heb de volgende (alle Duitstalige) boeken liggen :
Zwart-wit
Betriebsanleitung CNC432 Grafik ; legt de functie van de knoppen op het paneel uit en hoe dingen te doen
Programmieranleitung CNC432 software versie P01.1 ; behandelt alle standaard M en G codes
Geometrie paket CNC432 ; behandelt de geavanceerde opties om de besturing hoeken, snijpunten ed te laten berekenen
Full color
Schulungsunterlagen CNC432 ; behandelt alle standaard cycli met achterin een stel leeropgaven. Heb ook het boek met antwoorden/uitwerkingen er bij.
Laat maar weten als je interesse hebt, moeten we maar even kijken wat we kunnen regelen.
Zwart-wit
Betriebsanleitung CNC432 Grafik ; legt de functie van de knoppen op het paneel uit en hoe dingen te doen
Programmieranleitung CNC432 software versie P01.1 ; behandelt alle standaard M en G codes
Geometrie paket CNC432 ; behandelt de geavanceerde opties om de besturing hoeken, snijpunten ed te laten berekenen
Full color
Schulungsunterlagen CNC432 ; behandelt alle standaard cycli met achterin een stel leeropgaven. Heb ook het boek met antwoorden/uitwerkingen er bij.
Laat maar weten als je interesse hebt, moeten we maar even kijken wat we kunnen regelen.
Hey javanree
Top dat je reageert het is jammer dat je ze niet digitaal hebt. En Duits is niet helemaal mij sterkste taal. Maar als je het niet heel erg vind wacht ik nog even om op je aanbod in te gaan. Maar ik vergeet het ook zeker niet. Bedankt in iedergeval voor je reactie
Laatst gewijzigd door Mcgyver op 13 jan 2025 06:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig lange quote verwijderd.
Reden: Onnodig lange quote verwijderd.
Peter,
Ik heb alle 432 cursus boeken in het Nederlands digitaal beschikbaar. Het zijn 4 boeken, 1 over hoe werkt een CNC-machine en 3 over de besturing specifiek. Ik heb ze al vaker gedeeld maar is het niet handig om ze in de knowledge base te stoppenwant de bestanden zij best groot.
gr Stephan
Ik heb alle 432 cursus boeken in het Nederlands digitaal beschikbaar. Het zijn 4 boeken, 1 over hoe werkt een CNC-machine en 3 over de besturing specifiek. Ik heb ze al vaker gedeeld maar is het niet handig om ze in de knowledge base te stoppenwant de bestanden zij best groot.
gr Stephan
He StephanStephan schreef: ↑13 jan 2025 06:42 Peter,
gr Stephan
Dat klinkt heel goed zou je deze bestanden misschien op de mail kunnen zetten is dat een idee ? Zal ik je via pb me mail adres geven. Alvast bedankt
Gr Peter
He Stephan ik deel mijn mail adres hier wel ik heb het idee dat het pb bericht niet overkomt. Mail adres is pkroes@hotmail.com. alvast heel erg bedankt. Gr Peter kroesPkroes schreef: ↑13 jan 2025 09:50He StephanStephan schreef: ↑13 jan 2025 06:42 Peter,
gr Stephan
Dat klinkt heel goed zou je deze bestanden misschien op de mail kunnen zetten is dat een idee ? Zal ik je via pb me mail adres geven. Alvast bedankt
Gr Peter
Peter,
alle vier de originele Nederlandse Philips 432 programeer cursus boeken zitten in je mailbox
Gr Stephan
alle vier de originele Nederlandse Philips 432 programeer cursus boeken zitten in je mailbox
Gr Stephan
Peter, als je ze in de knowledge base opgenomen wil hebben mag je ze naar mij toesturen, b e n k r @ t e l f o r t . n l (Wel even de spaties tussen de letters weghalen) dan ga ik proberen ze in de knowledge base te krijgen, zal vooral aan het formaat liggen.