7 mei Quick CNC ontmoeten in Nijmegen
Moderator: Moderators
7 mei Quick CNC ontmoeten in Nijmegen
Hoi!
In de eerste 2 weken van mei reizen een paar mensen van Quick (cnc machinefabriek in china) door europa om klanten te spreken. Omdat Nederland zo klein is spreken ze op 7 mei met iedereen af in Nijmegen bij Samosa.
Oftewel, heb je interesse in een CNC dan zou je langs kunnen komen om ze te leren kennen.
Ik ben er bij voor wat achtergrond uitleg etc.
Hier wat fotos uit 2017 toen ik er was: https://photos.app.goo.gl/ApHGRysigKPFqxck6 ik ben vorig jaar terug geweest maar daar heb ik zo snel geen fotos van.
Belangrijk: Van te voren even afspraak maken zodat ze weten wie er wanneer komt. Graag ook vermelden in welk type machine je interesse hebt.
Stuur mij een pm en ik geef je het nummer van Vivien, mijn contactpersoon. Die kun je dan via whatsapp benaderen om je vragen te stellen.
In de eerste 2 weken van mei reizen een paar mensen van Quick (cnc machinefabriek in china) door europa om klanten te spreken. Omdat Nederland zo klein is spreken ze op 7 mei met iedereen af in Nijmegen bij Samosa.
Oftewel, heb je interesse in een CNC dan zou je langs kunnen komen om ze te leren kennen.
Ik ben er bij voor wat achtergrond uitleg etc.
Hier wat fotos uit 2017 toen ik er was: https://photos.app.goo.gl/ApHGRysigKPFqxck6 ik ben vorig jaar terug geweest maar daar heb ik zo snel geen fotos van.
Belangrijk: Van te voren even afspraak maken zodat ze weten wie er wanneer komt. Graag ook vermelden in welk type machine je interesse hebt.
Stuur mij een pm en ik geef je het nummer van Vivien, mijn contactpersoon. Die kun je dan via whatsapp benaderen om je vragen te stellen.
Maak mij blij en abonneer/subscribe je op mijn "kersverse" youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/ontwerpopmaatpuntcom
Re: 7 mei Quick CNC ontmoeten in Nijmegen
Leuk initiatief, ik had idd via Andy mijn contactpersoon bij Quick een uitnodiging voor die dag ontvangen.
Zonder bijzonderheden zal ik die dag van de partij zijn!
Zonder bijzonderheden zal ik die dag van de partij zijn!
Hoi Guus,
Ik kom ook die dag. Mits er geen dringende werkzaamheden zijn.
Had het ook via vivian vernomen.
Zie je dan.
Sjaak Bos
Ik kom ook die dag. Mits er geen dringende werkzaamheden zijn.
Had het ook via vivian vernomen.
Zie je dan.
Sjaak Bos
Hoi Guus,
Zou je tzt aan kunnen geven hoe laat we bij jou moeten zijn?
Zie je reactie.
Sjaak
Zou je tzt aan kunnen geven hoe laat we bij jou moeten zijn?
Zie je reactie.
Sjaak
Hoi Sjaak!
Via Vivien kun je de planning door krijgen. Het is een ochtend programma.
Via Vivien kun je de planning door krijgen. Het is een ochtend programma.
Maak mij blij en abonneer/subscribe je op mijn "kersverse" youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/ontwerpopmaatpuntcom
-
- Donateur
Hoi Guus! Lanny heeft mij uitgenodigd voor de Quick meeting bij Samosa en ik ben er graag bij. Tot woensdag!
-
Goedemorgen, mijn contactpersoon bij Quick is niet aanwezig morgen. Heeft iemand de planning voor mij?
Hallo houtdraaier,
hier de planning
We will start at 10:00 , and customer coming around 9:30
first we will introduce our machines , Guus prepared lunch .
after lunch we may have look of his machine working .
Best regards
hier de planning
We will start at 10:00 , and customer coming around 9:30
first we will introduce our machines , Guus prepared lunch .
after lunch we may have look of his machine working .
Best regards
-
Bedankt! Tot morgen, heb er zin in!
het was me door drukte ontschoten. Normaal zit ik op werkplaats dicht bij huis. Maar nu helaas op bouwplaats tegen Belgische grens en word geacht dat ik bouw moet lijden dus door alles ontschoten. Dus nu afwachten wat toekomst brengt.
Je werkt om te leven en je leeft niet om te werken.
Daarom werk ik niet maar heb een hobby!
Als je gewend bent boven of voor werkplaats te wonen of max 7 km afstand alleen nu uurtje van huis. nu 5 uur op en dezelfde tijd thuis en plaats van binnen hele dag in put in zon dan valt het wel tegen of niet verse lucht is immers ook goed voor mens. Maar overleven we wel
Je werkt om te leven en je leeft niet om te werken.