Mooi ding, en er zit ook een Draadontspannertje bij waarmee je de meetstift kan optillen zonder het klokje aan te raken, zodoende blijft je meetoptstelling stabiel..
Ik heb een Meetstatiefje waar nu een (Batterij-gevoedde *yuck!* meetklok op zit, maar een armpje waar deze "klok" in past is zo gemaakt.. meer dan een ijzerzaag en een Kolomboor zijn daar niet voor nodig..
Alleen.. het Doosje waar ie in ligt.. da's op zijn zachtst gezegd een beetje haveloos, 't deksel zit vast met 2 stukjes schildertape, er zit een barst in, en 't lijkt dat er eens een plens aceton overheen gegaan is..

zoiets heb ik momenteel in gedachten...
Dekseltje moet ik nog even verzinnen.. wat hou ik daar voor Wanddikte aan?.. is 2 mm genoeg?..
Nou heb ik voor mijn schroefmaten (op 1 na, die zit in een houten kistje) van die mooie blauwe kunststof doosjes... Die wil ik ook voor deze!..
Nou heb ik in Alibre Design al een opzetje, echter..weet ik niks van 3D printers, Dus, hoe ontwerp ik een degelijk scharnier?.. of moet ik gewoon een stukje Rond op mijn 3D model zetten, en daar een gaatje in boren en een pennetje erin schuiven als ik em in elkaar zet?.. zou ik er ook een "kliksluiting" op kunnen krijgen waarbij ik een deel van het doosje naar binnen knijp, zodat het dekseltje openspringt?
Hoe zit het met de maatnauwkeurigheid?.. is een 0.5 mm overmaat op het model voldoende?
Ofwel, Kan iemand mij qua ontwerp op het goede spoor zetten, en als het model gereed is, voor mij een dergelijk doosje uit de printer laten "poepen"?
Kosten komen we wel uit denk ik..