Sanguinololu v1.2

Hier kunnen de nieuwste ontwikkelingen en zelfbouw printers besproken worden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
bazzz
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 mar 2011 16:42

Sanguinololu v1.2

Bericht door bazzz »

Hey Allemaal,

Degene die intensief meelezen weten wel dat ik nu voor mijn Prusa Mendel eerst een arduino mega+RAMPS shield besteld heb. Maar eigenlijk vind ik dat maar een onhandige en dure combinatie. Maar gelukkig is er nog een leuk bordje:

De sanguinololu:
Afbeelding


Zie ook:
http://reprap.org/wiki/Sanguinololu

Mocht ik dit bordje kopen bij de emakershop dan kost een lege pcb mij 12 euro!

Aangezien ik dit bordje toch graag wou proberen heb ik zelf de pcb's besteld. De originele gerbers van v1.2 van github zijn gebruikt en ik heb hier los toestemming voor van de maker.

Afbeelding


Zijn er mensen die interesse hebben in een pcb? Kost je 5 euro per stuk(inclusief verzenden).

Mocht iemand een kitje willen dan kan ik dat eventueel ook gewoon mee bestellen. De kosten worden dan iets van 40 euro(inclusief verzenden) en mocht je bang zijn voor smd solderen dan kan ik dat wel even voor je doen(de ftdi chip).De pololu's/stepsticks zitten er natuurlijk niet bij voor die prijs!

Als iemand een kit wilt houd er dan wel rekening mee dat ik ook de onderdelen nog moet bestellen he!

Software moet ik hiervoor zelf ook nog testen. Misschien doe ik dat vandaag of morgen nog.(ik was net begonnen met mijn RAMPS te testen toen de postbode aanbelde).

Zodra ik dat gedaan heb zal hier een update komen 8)
sjhcom
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2011 00:10

Re: Sanguinololu v1.2

Bericht door sjhcom »

hi
heb wel belang bij een kitje kun de steppers ook leveren
simon
bazzz
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 mar 2011 16:42

Re: Sanguinololu v1.2

Bericht door bazzz »

Het makkelijkst is als je hier even besteld:

http://www.samenkopen.net/action/713298
bazzz
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 mar 2011 16:42

Re: Sanguinololu v1.2

Bericht door bazzz »

Plaats reactie