Ervaring met de Leapfrog

Hier kunnen de nieuwste ontwikkelingen en zelfbouw printers besproken worden

Moderator: Moderators

Tjark
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2009 19:45

Ervaring met de Leapfrog

Bericht door Tjark »

Ben al een tijdje op zoek naar een betaalbare 3d printer en kwam dit nederlands ontwerp tegen.
Is nog niet zolang op de markt, maar misschien toch al wel ervaringen.
gerkon
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 jan 2009 15:06
Locatie: lisse
Contacteer:

Re: Ervaring met de Leapfrog

Bericht door gerkon »

hallo
Ik heb er een besteld en als het goed is wordt hij volgende week geleverd.
Dus ik heb nog geen ervaring er mee .
het lijkt me wel een degelijk gebouwd apparaat wat goed doordacht is .
Ik heb het internet al afgezocht naar informatie maar er is weinig te vinden buiten de reclame (filmpjes) om.
Het is allemaal nog vrij nieuw dus zitten er nog wel wat kinderziektes in, maar ik heb alle vertrouwen ik dat ze het netjes oplossen.
Wel heb ik wat kritische gebruikers ervaring gevonden op deze site .
http://bikealive.nl/photobucket/main.ph ... _Creatr%2F

dus als ik meer weet dan zal ik mijn ervaringen met jullie delen
Gebruikersavatar
Rob65
Berichten: 628
Lid geworden op: 15 mei 2009 20:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ervaring met de Leapfrog

Bericht door Rob65 »

gerkon schreef: Wel heb ik wat kritische gebruikers ervaring gevonden op deze site .
http://bikealive.nl/...
Klopt, dat is mijn site. Ik heb het geluk mogen proeven om als een van de eerste gebruikers met een dual head Creatr printer te mogen spelen. Daarbij heb ik niet alleen de machine maar ook Leapfrog (sorry jongens, ik zal jullie niet meer zo vaak lastig vallen ;-) ) redelijk gestresst.

Let wel: op deze machine zat nog de ongemodificeerde extruder, de nieuwe machine die ik heb mogen testen zag er beter uit en leverde ook een beter resultaat.