Kunststoffen met laser te snijden?

Alles over hoe moet ik laseren incl materialen en andere vragen

Moderators: audiomanics, Moderators

Swake
Donateur
Berichten: 1686
Lid geworden op: 23 nov 2009 20:58
Locatie: (B)
Contacteer:

Re: Kunststoffen met laser te snijden?

Bericht door Swake »

RVS markeren schreef: 16 dec 2019 16:47
Swake schreef: 06 dec 2019 19:27 Als nieuw lid kunnen de eerste 3 berichten van "RVS markeren" ook wel tellen. Heb op knopje melden gedrukt. Dit bericht mag uiteraard ook weg :mrgreen:
Ik snap niet wat je exact op doelt, maar melden zonder bewijs/reden of op basis van vermoeden dan stel ik je voor om jezelf te melden en geen onzinnige berichten te delen of mededelen. Dus meld jezelf ergens anders maar aan waar je beter tussen past.
In zowat alle posts dat je nu op het forum hebt gezet ga je op een of ander manier iets te koop aanbieden. Als je zoiets wilt doen wordt je beter sponsor hier.
When it fits stop using the hammer.
RVS markeren
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 dec 2019 09:49

Re: Kunststoffen met laser te snijden?

Bericht door RVS markeren »

ik bied helemaal niks te koop aan. Ik wil kennis op doen op vrijwillige basis. Heb je nog meer vragen idioot?
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Kunststoffen met laser te snijden?

Bericht door hugo stoutjesdijk »

RVS markeren schreef: 23 dec 2019 16:13 ik bied helemaal niks te koop aan. Ik wil kennis op doen op vrijwillige basis. Heb je nog meer vragen idioot?
Er zijn hier wel eens meningsverschillen, maar daar kun je de geestelijke status van iemand niet aan afleiden.
RVS markeren schreef: 05 dec 2019 09:26 Beste mensen,

Mochten jullie problemen hebben met materialen welke jullie zouden willen markeren, graveren of snijden dan kan ik jullie hier prima bij verder helpen.
Ik beperkt me niet alleen tot kunststoffen, hout maar ook zeker metalen zoals RVS, titanium en andere metaalsoorten.

Stuur me aub een PM bericht en dan help ik je verder.

mvg,
Dit soort berichten zijn niet heel duidelijk wat je precies wilt, en aangezien het toch wel een beetje de strekking van werk heeft, lok je die reacties toch echt zelf uit.
Een beetje duidelijker wat je nu eigenlijk wilt was misschien handiger geweest.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Plaats reactie