Aspire 10.5

Cud 2d Photo carve Vcarve en Aspire alles kan besproken worden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gsign
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2020 11:04

Aspire 10.5

Bericht door Gsign »

Iemand al de upgrade gemaakt naar aspire 10.5 ?

Mvg, Gsign
Gebruikersavatar
zeeschuim
Donateur
Berichten: 846
Lid geworden op: 05 jun 2015 21:54
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Aspire 10.5

Bericht door zeeschuim »

jazeker
Wij van cncfrees adviseren cncfrees.
Gsign
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2020 11:04

Re: Aspire 10.5

Bericht door Gsign »

Is er een meerwaarde ten opzichte van 10.2 ?
Door de upgrade van 10 naar 10.2 kan ik bepaalde functies van de controller niet meer gebruiken
Op het vectric Aspire forum worden Problemen vermeld met de post-processor, Bij het opslaan van het Toolpath zou je de naam van de post-processor moeten invullen.
Is dat eenmalig of moet dat telkens wanneer je een een Toolpath opslaat dat invullen .

Groeten, Gsign
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Aspire 10.5

Bericht door create »

Ik heb ook de update gedaan,

Er zitten functies in waar ik zeker wat aan heb, zoals de toolpath verbetering dat hij niet elke keer terug loopt maar opzij stapt en weer gaat frezen. is 50% tijdwinst.
De snap functies zijn sterker geworden ik heb gelijk de update gedaan.

Wat wel een drama is dat je kan kiezen welke taal, Nederlands staat er nu tussen mijn tip NIET DOEN wat een waardeloze vertaling
Is dat eenmalig of moet dat telkens wanneer je een een Toolpath opslaat dat invullen .
Dat is nog steeds een-malig, ik gebruik er zelf 3 (binnenkort maar 2) en de laatste blijft staan.
Het blijft opletten dat je de juiste pakt.

succes
greetz Create
Gsign
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2020 11:04

Re: Aspire 10.5

Bericht door Gsign »

Dank je voor je reactie,
Ik denk dat nu de meeste bugs wel opgelost zullen zijn, ik ga dan ook upgraden
Groeten, Gsign
Dutchmeikuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2017 21:56

Re: Aspire 10.5

Bericht door Dutchmeikuh »

Goedemiddag beste makers,

Komende tijd hoop ik wat meer tijd in het cnc frezen te kunnen steken. Vorig jaar September heb ik de Snapmaker 2 van iemand gekocht, zelf was ik er ook al als één van de eerste bij met de Snapmake r1. Maar tot nu toe nog nooit echt aandacht besteed aan het cnc carven.

Nu zie ik idiote bedragen voor ca 1500 euro om Aspire aan te schaffen, maar zie ik ook pakketten van Aspire via Alieexpress voor een paar euro? Is dit betrouwbaar? Hoe werkt dit ?
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Aspire 10.5

Bericht door Kjelt »

Dutchmeikuh schreef: 21 jan 2021 16:42 Nu zie ik idiote bedragen voor ca 1500 euro om Aspire aan te schaffen, maar zie ik ook pakketten van Aspire via Alieexpress voor een paar euro? Is dit betrouwbaar? Hoe werkt dit ?
Als het te goed is om waar te zijn............................
pa3gmi
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 jun 2013 08:34
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Aspire 10.5

Bericht door pa3gmi »

Die pakketten via Ali werken best goed hoor maar het zijn natuurlijk illegale programma’s.
Ik beken dat ik er zelf ook een aantal jaren mee heb gewerkt en dat gaat best goed, toch heb ik inmiddels de V carve desktop aangeschaft en ei9genlijk zijn de mogelijkheden daarvan voor mij meer dan voldoende.
Plaats reactie