Reductor

Alle in grote lijnen opgebouwde aluminium, stalen en houten cnc-machine`s

Moderators: audiomanics, Moderators

Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1675
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: Reductor

Bericht door kawarider »

Nou ja, ik heb er geen probleem mee. Looy is nog wat aan het twijfelen en dan geef ik aan wat hij kan verwachten. Voor hem geldt ,gaan bouwen met in het achterhoofd een overbrenging.
benkr
Donateur
Berichten: 7778
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Reductor

Bericht door benkr »

Ja dat snap ik wel, maar jij schetst ook een probleem, daar op in gaan betekent dan dat de topics door elkaar heen gaan lopen en wordt het heel verwarrend, op welk probleem geef je dan een antwoord? Dat is wat ik bedoel.
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1675
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: Reductor

Bericht door kawarider »

Looy en ik hebben regelmatig contact. Dat zie ik hier terug. Nogmaals, het is beter te beginnen met de dingen die al aangeschaft zijn. Dat betekent die hij dezelfde route volgt als ik. En dat betekent ook meteen dezelfde tekortkomingen. Niet echt problematisch, slechts vervelend. Ik denk dat we samen dezelfde overbrenging aanschaffen. Ik moet me eerst nog verdiepen in de rek van het riempje. Verder zo ertussen zetten. Niet wachten tot er weer iets binnen moet komen.
Looy
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 jan 2017 18:10
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Reductor

Bericht door Looy »

Ik bouw hem zoals Joep zegt nu even met de spullen die ik heb, dan kom ik waarschijnlijk van alles tegen. Hopelijk werkt de machine dan goed genoeg om gemakkelijk onderdelen te kunnen maken om hem te verbeteren.

Wat voor spindel zou ik gebruiken voor de KO spindel vd THC?
Looy
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 jan 2017 18:10
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Reductor

Bericht door Looy »

Joep,
Je zei dat je nog een stukje over had?
Plaats reactie