Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Alle andere vragen over zelfbouw machine`s kunnen hier terecht.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Swake
Donateur
Berichten: 1686
Lid geworden op: 23 nov 2009 20:58
Locatie: (B)
Contacteer:

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door Swake »

serum schreef: 17 jul 2020 23:22 Zo heb ik een paar leveranciers waarbij ik weet dat ze snel leveren.
Broederlijk het lijstje van deze shops delen hé :mrgreen:
When it fits stop using the hammer.
Firehunter
Donateur
Berichten: 340
Lid geworden op: 30 aug 2012 20:03
Locatie: Oost-Groningen
Contacteer:

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door Firehunter »

serum schreef: 17 jul 2020 23:22 Zo heb ik een paar leveranciers waarbij ik weet dat ze snel leveren.
Daar ben ik dan ook wel even benieuwd naar. :roll: :mrgreen:
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5404
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door serum »

DaBit schreef: 06 jul 2020 21:47 Afbeelding

Jaja, delivered. Dusnie... :evil:

Het is een rampenplan vandaag de dag. Was het maar lokaal te krijgen...
Hoe is dit afgelopen Bart? Pakket nog ontvangen?
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11037
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door DaBit »

Uiteindelijk wel, maar er zat een speelgoed-ukulele in dat pakketje en dat was nou bepaald niet wat er besteld was. :roll:
Chinees gaf geld terug, ik was voort wel klaar met elk pakketje wel weer ergens gedonder (vertraging, kwijt, postbodes die het over de schutting in het zwembad mikken, ophalen op een ophaallocatie in the middle of nowhere, bla), ik vond op Marktplaats iets en ben het op wezen halen.

En weet je? We hebben de bodem van de lever-ellende nog lang niet gezien. Ik moest gisteren een simpel 4.433620MHz kristalletje hebben, bij Farnell waren alle 10 de smaakjes die ze hadden 'beschikbaar voor nalevering'. Gewoon simpelweg ervoor zorgen dat spullen er op tijd zijn begint een steeds groter deel van de werkweek op te slokken.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door Kjelt »

DaBit schreef: 29 jul 2020 10:05 Ik moest gisteren een simpel 4.433620MHz kristalletje hebben, bij Farnell waren alle 10 de smaakjes die ze hadden 'beschikbaar voor nalevering'.
TME heeft ze nog wel liggen althans 4.433619 MHz ;-)

4.433619M-HC49R
4.43M-HC49SR
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5404
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door serum »

DaBit schreef: 29 jul 2020 10:05 Uiteindelijk wel, maar er zat een speelgoed-ukulele in dat pakketje en dat was nou bepaald niet wat er besteld was. :roll:
Chinees gaf geld terug, ik was voort wel klaar met elk pakketje wel weer ergens gedonder (vertraging, kwijt, postbodes die het over de schutting in het zwembad mikken, ophalen op een ophaallocatie in the middle of nowhere, bla), ik vond op Marktplaats iets en ben het op wezen halen.

En weet je? We hebben de bodem van de lever-ellende nog lang niet gezien. Ik moest gisteren een simpel 4.433620MHz kristalletje hebben, bij Farnell waren alle 10 de smaakjes die ze hadden 'beschikbaar voor nalevering'. Gewoon simpelweg ervoor zorgen dat spullen er op tijd zijn begint een steeds groter deel van de werkweek op te slokken.
Dit is wel een beetje grappig.. Vriend van mij is ook actief/thuis in linux/programmeren/quadcopters en heeft affiniteit met alles wat een processor heeft. Hij had een ukelele bouwpakket gekocht om de tijd te doden. denk dat de hobby voorspelling aan staat op je leveringen. Gewoon beginnen te spelen op de ukelele, je wordt er niets minder van. Krijg je trouwens ook advertenties op Alie te zien van plastuiten voor vrouwen? Daar hebben ze ons maanden geleden mee overgoten.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11037
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door DaBit »

Kjelt schreef: 29 jul 2020 10:34 TME heeft ze nog wel liggen althans 4.433619 MHz ;-)
Mouser had ze ook. Moest ik alleen weer voor 5 tientjes aan spul bij elkaar sprokkelen.
serum schreef: 29 jul 2020 10:40 Dit is wel een beetje grappig..
Inmiddels kan ik er ook wel weer om lachen :mrgreen:
Gewoon beginnen te spelen op de ukelele, je wordt er niets minder van.
Ik heb 'm gedoneerd aan een medevlieger die ook ukulele speelt. Die moest voor z'n werk naar Curacao en was toevallig op zoek naar een goedkope om mee te nemen. 'Alsjeblieft, veel plezier ermee. Stop er batterijen in en je het nog een RGB kerstboom ook nog'.
Krijg je trouwens ook advertenties op Alie te zien van plastuiten voor vrouwen? Daar hebben ze ons maanden geleden mee overgoten.
Nee, wel zonnebrillen. Hoe ze daar dan bij komen?
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12045
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door hugo stoutjesdijk »

DaBit schreef: 29 jul 2020 11:49 Nee, wel zonnebrillen. Hoe ze daar dan bij komen?
ik denk dat de koekjes een beetje taai beginnen te worden.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
fct2
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 feb 2020 23:26

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door fct2 »

Mag ik me in deze rij aansluiten? Waarschijnlijk liggen mijn beiteltjes dan ook in die oude fabriek. :shock:
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 968
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door Portje »

nog één pakje onderweg.
is op 10-07 met het vliegtuig in China vertrokken.
ik weet niet wat dat voor vliegtuig is, maar 3 weken .....
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Kjelt
Donateur
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door Kjelt »

Apart bij mij loopt het nu snel binnen, 24-7 en 28-7 besteld, allebei eergisteren in het land, een bij het distributiecentrum. Nu waarschijnlijk nog een week wachten op de nederlandse postdienst.
Gebruikersavatar
spinningwheels
Berichten: 2138
Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
Contacteer:

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door spinningwheels »

In april wat besteld , Verkoper de bescherming periode verlengt en uiteindelijk gisteren pas bericht dat ik een geschil in kom dienen. Daar wel binnen een paar uur reactie op dat ik de muntjes terug krijg, dat gaat dus wel vlot .
In theorie kan ik praktisch alles
Gebruikersavatar
Markus
Donateur
Berichten: 1017
Lid geworden op: 01 sep 2007 22:43
Locatie: Aduard, Groningen
Contacteer:

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door Markus »

Yay ! na ruim 2 maand onderweg, net ontvangen

21480

Greezt,

Markus
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 968
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: Pakje uit china nog niet ontvangen ?

Bericht door Portje »

Ik dacht dat ik er door was.
Maar ik heb op 11-06 via Ebay.de nog wat besteld , ik was het alweer vergeten, grin
Nog niet binnen
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Plaats reactie