Type connector

Alle andere vragen over zelfbouw machine`s kunnen hier terecht.

Moderator: Moderators

benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Type connector

Bericht door benkr »

hfjbuis schreef: 08 jan 2019 23:36
Farnell heeft ze, en deze firma levert het Farnell assortiment aan particulieren:
Ik heb in 2010 nog rechtstreeks bij Farnell besteld als particulier!
Ja, dat was toen, ik zelfs nog in 2017, maar nu werkt dat niet meer.
Maar ik moet zeggen dat deze firma het ook heel goed doet.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Type connector

Bericht door Kjelt »

Voor dit soort zaken zit ik er wel eens aan te denken me in te schrijven bij de kvk.
Veel bedrijven leveren zelfs met vooruitbetaling niet meer aan partikulieren.

Misschien wel vanwege de nieuwe wetgeving waar je als consument alles dat je op afstand koopt mag retourneren.
Veel consumenten maken hier misbruik van als ik de krant van afgelopen week over bol.com mag geloven.
Wat sommige mensen nog durven terug te sturen is onvoorstelbaar (apparatuur in een plastick afvalzak zonder goede bescherming want het originele piepschuim ontbreekt, stofzuiger met een volle stofzuigerzak, Scheerapparaten met haren, en nog veel viezere dingen die ik even maar niet neerpen).
Zelfs mensen die een nieuwe monitor bestellen en de oude defecte terug sturen (die worden er dan uitgehaald en op de zwarte lijst gezet maar hoe verzin je het ?)

Behalve het enorme aanbod is het bij Farnell zo dat als je vandaag besteld het echt de volgende dag wordt afgeleverd, dat is toch wel fijn, Conrad doet er tegenwoordig soms een week over (via Zuid duitsland of weet ik waar het vandaan moet komen). Maar ik mag niet klagen , ik heb een goede elektronica winkel (Brigatti) binnen 20 minuten rijden zitten.
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: Type connector

Bericht door motormuis »

Wat Kjelt schrijft kolpt. een nieuw setje lingerie voor een speciale gelegenheid en maandag gaat het weer retour
als jullie ergens wat nodig hebben waar je als particulier niet kan bestellen stuur mij alle gegevens dan kijk ik of ik kan helpen
assink
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 mar 2009 09:06
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Type connector

Bericht door assink »

Wij hebben thuis een agrarisch bedrijf, met KVK en BTW nummer.
Echter is het mij allemaal zo'n rompslomp voor een eenmalige bestelling.
En dan zit je nog vaak met een minimum orderbedrag en hoge handlingskosten etc etc.
Had laatst ook een nozzle en fotocel nodig voor een diesel gestookte heater, in nederland nergens te verkrijgen zonder KVK en btw nummer.
Uiteindelijk maar in duitsland besteld, daar kun je als particulier nog veel meer kopen dan hier in Nederland lijkt het.
Plaats reactie