Update CNCzone.nl

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ballegooijen
Donateur
Contacteer:

Re: Update CNCzone.nl

Bericht door Ballegooijen » 20 jan 2019 12:15

De update is uitgevoerd denk ik. Ik kan tenminste weer op het forum. Helaas mis ik de PORTAAL knop op de balk ;-) Kan die weer geplaatst worden?
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl

phpBBservice.nl

Bericht door phpBBservice.nl » 20 jan 2019 13:17

Ballegooijen schreef:
20 jan 2019 12:15
De update is uitgevoerd denk ik. Ik kan tenminste weer op het forum. Helaas mis ik de PORTAAL knop op de balk ;-) Kan die weer geplaatst worden?
De updates zijn succesvol uitgevoerd, heeft even geduurd doordat er een grote fout was ontstaan waardoor alles even platlag.
Afijn jullie kunnen weer verder ;)
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
phpBBservice.nl
Steeds tot uw dienst.

Afbeelding Support Tools | My Extensions | buy me a beer Afbeelding

create
Contacteer:

Bericht door create » 21 jan 2019 18:49

Beste heer Kemper,

U heeft bij VDX een shared hostingpakket voor het domein cnczone.nl. De server waar het hostingaccount nu op staat, voldoet in onze ogen niet meer aan de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Om dit voor u te verbeteren willen we graag uw hostingpakket migreren naar een nieuwere server.

Op het moment dat wij uw hostingpakket migreren, kan het zijn dat uw website en e-mail gedurende 5 minuten verminderd bereikbaar zijn. Verder merkt u niets van de migratie en blijven logins en dergelijken gelijk. Wel is het aan te raden de dag van de migratie geen wijzigingen aan uw website te maken.

Wij zullen uw hostingpakket op 22-01-2019 a.s. migreren.

Mocht u om wat voor reden dan ook het idee hebben dat er toch iets is veranderd dan wel mis gaat, kunt u antwoorden op deze e-mail en zullen we dit direct in onderzoek nemen om het zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.
ter info

Plaats reactie