CNC meeting - Brabant

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Grafjan
Berichten: 731
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Grafjan »

@Hugo , worstebroodjes neem ik toch wel mee! En een maand later vind ok ook prima!
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

Zullen we dan maar gewoon beslissen om het voor nu af te blazen en over een maand of twee een nieuwe meeting te plannen?
Het past in ieder geval heel goed binnen de gegeven adviezen.
Gebruikersavatar
Kars-cnc
Donateur
Berichten: 1750
Lid geworden op: 07 okt 2015 05:33
Locatie: Heerde (Gelderland)

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Kars-cnc »

Een maand of twee verplaatsen zou heel mooi zijn.

We hebben ons er erg op verheugt maar zoals Hugo het zo mooi geformuleerd heeft is het voor de "delegatie Noord-Oost" (Serum, Hugo, Kars) toch wel een psychologische drempel om op dit moment, tegen alle adviezen in naar een grootschalig evenement in Brabant af te reizen :mrgreen:
Ook al weten we best dat de risico's heel erg klein zijn.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11017
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door DaBit »

Eigenlijk durfden ze gewoon al niet naar dat enge Brabant te komen met dat losgeslagen volk, en nu hebben ze een excuus :mrgreen:

Maar idd, persoonlijk heb ik van die corona nog steeds zoiets van 'het is een variant van een griep, overlijdenskans is voor mij en mijn naasten laag genoeg, vroeg of laat krijg je er toch mee te maken en het is maar de vraag of het erg is dat het eerste contact met deze relatief milde variant is in plaats van een gemuteerde gemenere variant'. Maar de piek proberen te spreiden om de zorg niet te overbelasten vind ik een heel goed plan, en geen onnodig risico introduceren voor kwetsbare personen ook.

Ik stem dus voor verplaatsen.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Grafjan
Berichten: 731
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Grafjan »

Maar ik dacht dat het juist de bedoeling was om via Hugo het virus boven de rivieren te krijgen.(of is het te vroeg voor flauwe grapjes)
Weet niet of de gastheer veel heeft moeten bewerkstelligen voor de meeting, maar anders zou het uitstellen toch geen probleem zijn?
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 956
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Portje »

Hier is ook een discussie gaande of het wel verstandig is voor jonge ouderen, en behorend bij de risicogroep, het risico ook op te zoeken. Mijn sponsor zegt niet gaan.

Ik had het daar gisteren nog met ruudderooy over.
Aangezien ik voor het plastic bestek zou zorgen en ik als cnczone.nl ambtenaar iemand met een aandrijfstang zou slaan wilde ik het niet afzeggen, dat vind ik zo lullig.

Maar als het caesar, en jullie, niks uitmaakt ben ik ook een voorstander van verplaatsen.
Hoe ik mij er ook op verheugde, want het lijkt me wel leuk, dat slaan.
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Grafjan
Berichten: 731
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Grafjan »

De kans is wel aanwezig dat we volgende keer ziek worden van worstenbroodjes die 2 maanden over de datum zijn.😃
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
Gebruikersavatar
hobbycnc23
Donateur
Berichten: 472
Lid geworden op: 31 okt 2018 19:02
Locatie: Geldrop

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door hobbycnc23 »

Had speciaal de Airfryer nog schoongemaakt voor de worstebroodjes :mrgreen:
Maar ondanks dat ik niet hoest, behoor ik wel met verschillende aandoeningen tot de risicogroep.
Heb nog een noodvoeding in elkaar geprutst voor dat MACH3 printboard. Maar dat loopt niet weg, mocht het besluit vallen om uit te stellen. Ben neutraal in de beslissing.20118
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Caesar »

Ik zit er een beetje ongemakkelijk voor omdat ik zo ga boarden, maar even een snelle input van mij;

Voor mij geen enkel probleem om te verplaatsen. Ik ben zaterdag thuis, maar ik begrijp volkomen de zorgen, en soms better safe than sorry.

Als het algeheel sentiment is om te verplaatsen, dan sta ik daar natuurlijk voor open.

Wordt dan wel mei /juni, maar dat zou geen probleem moeten zijn denk ik?

Mochten er echter diehards zijn die toch al in N.B. zijn en toch willen langs komen, geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat misschien de geest uit de fles is. Wat ik al aangaf, ik ben toch hele dag thuis en waarschijnlijk aan het klussen aan de frees en de draaibank, dus het maakt mij echt niets uit.

Bij deze i.i.g. de bevestiging dat een nieuwe (extra) datum prikken geen probleem is.
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door andrefc101 »

Grafjan schreef: 11 mar 2020 11:41 Maar ik dacht dat het juist de bedoeling was om via Hugo het virus boven de rivieren te krijgen.(of is het te vroeg voor flauwe grapjes)
Ach... wat is flauw. Zolang er geen directe naasten aan overlijden zou het leuk kunnen zijn 😏
Gebruikersavatar
PE1BEY
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 aug 2013 14:50
Locatie: Best

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door PE1BEY »

Hallo allemaal...
Ik had me niet aangemeld omdat ik al een afspraak had in de familie sfeer. Maar als er eventueel verschoven gaat worden ben ik voor en meld me dan aan.
Gr. Kees
Mechanische stabiliteit geeft ook elektrische stabiliteit...
Grafjan
Berichten: 731
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Grafjan »

Tja, en ik kon juist onder familiaire verplichtingen uitkomen vanwege de meeting.😁wie gaat de knoop doorhakken?
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

Nou, laat ik dat dan maar doen.
Bij deze gaat de meeting van as. zaterdag 14 maart niet door.

Als we het 2 maanden uitstellen komen we uit op eind mei / begin juni.

Hier wat data: 16, 23 en 30 mei en 6, 13 en 20 juni.

Laat maar weer weten wie er wanneer wel / niet kan, dan giet ik het wel weer in een overzicht.
Voorlopig blijven de tijd en locatie dezelfde.
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4913
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Ballegooijen »

benkr schreef: 11 mar 2020 15:36 Nou, laat ik dat dan maar doen.
Bij deze gaat de meeting van as. zaterdag 14 maart niet door.

Als we het 2 maanden uitstellen komen we uit op eind mei / begin juni.

Hier wat data: 16, 23 en 30 mei en 6, 13 en 20 juni.

Laat maar weer weten wie er wanneer wel / niet kan, dan giet ik het wel weer in een overzicht.
Voorlopig blijven de tijd en locatie dezelfde.
Heel jammer, maar ik begrijp de keuze.
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Plaats reactie