CNC meeting - Brabant

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

Ben,of ik heb het fout gelezen over +/- 2 manden moet het geen probleem zijn
de blokken zijn volgende week de duur uit kerstdeco duurt wat langer of ik meot het apart laten ophalen

en nu voor alle duidelijkheid :lol: wat jullie Brabanders met de Limburgers hebben laat mij koud :mrgreen:
ik ben geen van bijden :lol:
dat iedereen eraan denkt dat ie als ie na H3 in venlo komt na buitenland gaat :lol: (corona misschien moeten we dan kijken of er voor Ostenrijk niet een negatief reisadvies is ) :mrgreen: :mrgreen:

Kjelt
Hehe eindelijk eens fotos zoals een echte werkplaats er uit ziet in plaats van die netjes strak opgeruimde schuurtjes waar het net lijkt alsof er nooit gewerkt is en iedereen een minderwaardigheidscomplex van krijgt omdat bij hem het steeds een teringzooi is :lol:
Oftewel we komen met zijn allen gezellig langs in Venlo wanneer het jou uitkomt Hans. 8)

PS die POM blokken maken me wel heel erg nieuwsgierig, zoals waar dient het voor en wat kost zo'n blokje wel niet ?
[/quote]

ik dacht dit noemen ze geordende caos :mrgreen:

de Pom blokken komen in schakelkasten waar +/- 10 kv geschakeld woedt bij Enexis
prijs het materiaal 300x300x500 Pom ligt tussen 700 en 900 € /blok afhankelijk van de leverancier en de bewerking is 14 uur /blok
Hans
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Kjelt »

motormuis schreef: 08 jul 2020 12:42 de Pom blokken komen in schakelkasten waar +/- 10 kv geschakeld woedt bij Enexis
Dat is goed om te weten dat het zo'n goede isolator is 8)
prijs het materiaal 300x300x500 Pom ligt tussen 700 en 900 € /blok afhankelijk van de leverancier
Dat is dan weer jammer, €14/kg , gelukkig hebben we Kelders nog ;-)
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

ik heb vooraf een proto moeten maken die is door Tu en kema gekeurd en het advies was onder ander Pom Nylon
nylon viel weg ivm vocht blijft pom over
de prijs is zo heftig omdat er maar weinig dit soort grote blokken maken dan kunnen ze vragen wat ze willen zo werkt het helaas ;-)
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door andrefc101 »

Smileys zijn ondertussen wel op zeker 🤨
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

motormuis schreef: 08 jul 2020 12:42 Ben,of ik heb het fout gelezen over +/- 2 manden moet het geen probleem zijn
de blokken zijn volgende week de duur uit kerstdeco duurt wat langer of ik meot het apart laten ophalen
Hans
Okee, dan is het helder.
Ik stel dan voor om te kiezen voor zaterdagen, dat was vorige keer ook de grote meerderheid.
Als ik september neem dan kom ik uit op 5, 12 19 en 26 september, eventueel kan eind augustus ook nog, 22 en 29 augustus dus.
Dit is maar een voorstel, Hans roep jij eerst maar wat jou het beste uitkomt en als je liever andere datums hebt roep dat dan ook maar.
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

Ben,
wat mij betref zou ik zeggen vanaf 29,8 moet geen probleem zijn en de data dan ook niet

geef dan ook aan welke vlaai jullie willen dan geef ik mijn bakker (zoon) opdracht ervoor te zorgen ook welke koffie ik heb een Senseo
Hans
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

motormuis schreef: 08 jul 2020 18:26 Ben,
wat mij betref zou ik zeggen vanaf 29,8 moet geen probleem zijn en de data dan ook niet

geef dan ook aan welke vlaai jullie willen dan geef ik mijn bakker (zoon) opdracht ervoor te zorgen ook welke koffie ik heb een Senseo
Hans
Okee, geef dus maar aan wie wanneer kan op, 29 augustus, 5, 12, 19 en 26 september.
Ik maak weer het bekende lijstje.
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Caesar »

motormuis schreef: 08 jul 2020 13:45 ik heb vooraf een proto moeten maken die is door Tu en kema gekeurd en het advies was onder ander Pom Nylon
nylon viel weg ivm vocht blijft pom over
de prijs is zo heftig omdat er maar weinig dit soort grote blokken maken dan kunnen ze vragen wat ze willen zo werkt het helaas ;-)
Als ik op de brabant dag kom bij jouw Hans wil ik natuurlijk wel een voorbeeldje zien!

Voor wat het waard is mijn 2 centen in de zak te gooien; ik kan op de volgende data:

Zat 29/08
Zondag 30/08

Zat 05/09
Zon 06/09

Zat26/09
Zon 27/09

Zat 03/10
Zon 04/10

Er ligt hier nog een hele grote tas met wegwerp bestek van oorspronkelijk Portje van afgelopen Brabantdag, dus die ben ik van plan mee te nemen :).

Mocht er tegen die tijd gecarpooled moeten worden en de dag valt op een van de dagen dat ik kan, dan kan ik wel rijden.

Ik kijk er alvast naar uit!
motormuis
Berichten: 837
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

Cesar,je was er al een paar keer en dat je van harte welkom ben weet je
ik kijk er ook erna uit wat andere gezichten bij de leden te plaatsen en weer wat op te steken
Hans
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

Code: Selecteer alles

Datum:             29/8        5/9        12/9          19/9          26/9
          
benkr		   ja	       ja	  ja            ja            ja
Ceasar		   ja	       ja	  nee           nee           ja

Gebruikersavatar
Geldof
Berichten: 350
Lid geworden op: 05 okt 2018 15:25
Locatie: Wuustwezel

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Geldof »

Doe voor mij maar 5/9 maar kan de rest van de data ook.
Click buy play
ruudderooy
Donateur
Berichten: 470
Lid geworden op: 14 jul 2015 21:23
Locatie: Beuningen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door ruudderooy »

even nog zonder overleg met de baas schat ik in dat ik de volgende dagen kan 29/8 5/9 26/9

op de andere 2 data zijn mijn zoon en ik jarig en waarschijlijk geld het niet meer dat ik zelf mag bepalen wat ik op mijn verjaardag mag doen :mrgreen:

Gr Ruud
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

benkr schreef: 09 jul 2020 00:13

Code: Selecteer alles

Datum:             29/8        5/9        12/9          19/9          26/9
          
benkr		   ja	       ja	  ja            ja            ja
Ceasar		   ja	       ja	  nee           nee           ja
Geldof             ja          ja         ja            ja            ja
ruudderooy         ja          ja         nee           nee           ja

hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door hobbybob »

Ik probeer er zeker weer bij te zijn maar dat hangt van wat factoren af en of bepaalde festivals een 1.5m corona proof versie doen of niet.
Dat is een inkomstenbron, dus als dat doorgaat moet ik laseren. En vervoer hangt nog van een ander akkefietje af. Maar doe mijn best er te zijn, mag ik rijden, dan kom ik ;-)
Plaats reactie