Donatie

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
benkr
Donateur
Berichten: 7725
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Donatie

Bericht door benkr »

Ik heb een vreemd foutje ontdekt in de forumsoftware nl. als je meerdere donaties doet (ik heb bij sommige dingen die ik aan het verkopen ben geroepen dat ik de opbrengst aan het forum zou doneren) je alleen de laatste donatie ziet, de voorgaande
Nu zal dit donatie(s) worden niet getoond, maakt mij niet uit, maar als ik beloof om iets te doneren dan zou ik daar graag het bewijs van zien. Voormalige eigenaren van spulletjes die ik nu verkoop zouden kunnen denken dat ik over hun rug geld aan het verdienen ben, dat is beslist niet zo, ik wil daar open en transparant over zijn, maar helaas lukt dat nu dus niet.
Nu zal dit geen bug zijn die dagelijks last geeft, dus haast heeft het niet wat mij betreft, ik wil het alleen wel even opmerken.
Swake
Donateur
Berichten: 1686
Lid geworden op: 23 nov 2009 20:58
Locatie: (B)
Contacteer:

Re: Donatie

Bericht door Swake »

Benkr, je hebt een goed hart. Daar ben ik van overtuigd omdat ik het je zien gebruiken heb, meerdere malen. Zelfs had ik iets gekocht van jou, voor mij hoeft het geen bewijs dat je die donatie(s) gedaan hebt, ik geloof je op jouw woord.
When it fits stop using the hammer.
Hessel Oosten
Berichten: 462
Lid geworden op: 17 mei 2011 16:33
Locatie: Molenhoek, bij Nijmegen
Contacteer:

Re: Donatie

Bericht door Hessel Oosten »

Super goed gezegd Swake !!!

h.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11015
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Donatie

Bericht door DaBit »

Ik denk in inderdaad dat jij je tegenover 99% van de forumleden hier niet hard hoeft te verantwoorden Ben; je bent betrouwbaar gebleken. En die 1% die er over is zijn nieuwelingen, die moeten nog even het fenomeen benkr leren kennen :lol:
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
hobbycnc23
Donateur
Berichten: 472
Lid geworden op: 31 okt 2018 19:02
Locatie: Geldrop

Re: Donatie

Bericht door hobbycnc23 »

heel goed gereageerd op Ben zijn post!!
Als er eentje binnen die 1% valt en op 17 juli van de partij is kunnen ze het ervaren. :roll:
benkr
Donateur
Berichten: 7725
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Donatie

Bericht door benkr »

Goh, ik zit een beetje moeilijk de laatste dagen, er steekt iets uit mijn achterwerk, geen idee wat het is.
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4913
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: Donatie

Bericht door Ballegooijen »

benkr schreef: 10 jun 2021 12:33 Goh, ik zit een beetje moeilijk de laatste dagen, er steekt iets uit mijn achterwerk, geen idee wat het is.
Als je maar niet op een freesje bent gaan zitten tijdens het opruimen :roll:
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11015
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Donatie

Bericht door DaBit »

benkr schreef: 10 jun 2021 12:33 Goh, ik zit een beetje moeilijk de laatste dagen, er steekt iets uit mijn achterwerk, geen idee wat het is.
Is het toevallig een in een spiraal gewonden stuk ijzerdraad?
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Plaats reactie