Site 3Dforum tijdelijk dicht

Hier kunnen de nieuwste ontwikkelingen en zelfbouw printers besproken worden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Ch3vr0n schreef: 16 sep 2022 00:26 Mag ik weten wat je precies hebt gestuurd?
Ik ga hier niet publiekelijk de gestuurde inhoud bekend maken. Anders had ik het destijds ook wel op het forum kunnen zetten. Ik wilde in ieder geval geen publieke uitspraken doen waardoor ik JP in een hoek zou drijven. Dat lijkt me geen goede benadering om problemen op te lossen. Maar het belangrijkste punt, naast nog een aantal andere dingen, wil ik wel noemen en dat was dat ik hem er op attendeerde dat hij flexibeler om moest gaan met de forumleden en hun gedrag. Met andere woorden, ik heb hem een control freak genoemd en vond dat hij daar verandering in moest brengen wilde hij de sfeer het forum weer op een acceptabel peil brengen. Uiteraard moet er gemodereerd worden, maar zoals hij bezig was, was meer het gedrag van een control freak. 5 minuten na het lezen van dat bericht trok hij de stekker eruit. Ik maak dit nu wel bekend omdat ik vind dat hij inmiddels ruimschoots de tijd heeft gehad om actie te ondernemen of in ieder geval te communiceren.
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

Ik ga hier niet publiekelijk de gestuurde inhoud bekend maken.
Uiteraard, vandaar ook dat ik had gezegd dat mijn pm box open stond 😉. Nu zoals gezegd, ik hou jullie hoedanook op de hoogte!

To be continued.
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Tonybryden »

Dus had ik gelijk dat JP een jan lul is.
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Je kunt wel gelijk hebben, maar het voegt zo weinig toe.
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Tonybryden »

Rob52 schreef: 17 sep 2022 08:48 Je kunt wel gelijk hebben, maar het voegt zo weinig toe.
Goed punt.
Maar wees eerlijk wat de meesten niet willen/durven zeggen dat is JP toch.
Iemand wie op deze manier een forum om zeep helpt en niet wil overgeven aan een ander kun je niet anders noemen.
En neem van mijn aan dat 30% van de reacties niets toevoegt op het forum.
Dus laat mij ook een keer me ei kwijt😀
Gebruikersavatar
Sven
Berichten: 5985
Lid geworden op: 24 sep 2008 09:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Sven »

Tonybryden schreef: 17 sep 2022 09:11 Dus laat mij ook een keer me ei kwijt😀
Nou, dat kan ik dan ook.

Je heb geen flauw benul wat er nodig is om een forum draaiend te houden (dat was al vastgesteld) en je serveert iemand af die dat 10 jaar lang geprobeerd heeft dat wel te doen, zonder dat je enig benul heb van wat er bij de sitemaster allemaal speelt.

Wie is hier nou de jan lul?

(S=opgelucht want ei kwijt.)
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
hardy
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jul 2011 14:27

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door hardy »

Sven schreef: 17 sep 2022 14:44
Tonybryden schreef: 17 sep 2022 09:11 Dus laat mij ook een keer me ei kwijt😀
Nou, dat kan ik dan ook.

Je heb geen flauw benul wat er nodig is om een forum draaiend te houden (dat was al vastgesteld) en je serveert iemand af die dat 10 jaar lang geprobeerd heeft dat wel te doen, zonder dat je enig benul heb van wat er bij de sitemaster allemaal speelt.

Wie is hier nou de jan lul?

(S=opgelucht want ei kwijt.)
👍👍👌👌
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 956
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Portje »

is Jan lul nou de lul?

Ik ben eigenlijk van mening dat een verhaal (minstens) 2 kanten heeft.
En je weet dus de kant van die forumbouwer helemaal niet.
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Ik zal niet beweren dat JP de Jan Lul is, dat is wat makkelijk. Maar we willen heel graag die andere kant van hem weten. En daar schort het nu op dit moment aan. Hij weigert elke vorm van communicatie. Daarmee lok je wel dit soort reacties uit. Terecht of onterecht, het is iets waar hijzelf wel iets aan kan doen, maar kennelijk niet wil.
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

Ik hebt ook geprobeerd om met JP in contact te komen , via mail , facebook , twitter en bellen maar het blijft stil .
Het lijkt wel dat hij van de aardbodem is verdwenen .
Als hij nou eens openbaar maakt wat hij van plan is dan weten wij ook waar we aan toe zijn .
Ik denk dat hij alle forums die hij heeft op een of andere manier dood laat gaan .
Als je een YouTube , facebook , twitter ,Instagram en twee forums hebt , dan wordt het wel een beetje teveel van het goede .
Dan kom je niet meer aan werken toe .
Maar eerlijk is hij niet .
hardy
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jul 2011 14:27

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door hardy »

We zitten hier nu allemaal wel te gissen wat de oorzaak is, maar eigenlijk weten we helemaal niets, misschien is er wel iets in z'n privé situatie gebeurd waardoor hij tot nu niet is de gelegenheid is geweest om te reageren, het blijft afwachten en misschien komt het toch nog wel goed, in ieder geval vind ik het niet gepast om zomaar een oordeel te vellen terwijl je geen exacte achtergrond kent.
Over het forum was ik in ieder geval altijd wel tevreden.
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Tonybryden »

Sven schreef: 17 sep 2022 14:44
Tonybryden schreef: 17 sep 2022 09:11 Dus laat mij ook een keer me ei kwijt😀
Nou, dat kan ik dan ook.

Je heb geen flauw benul wat er nodig is om een forum draaiend te houden (dat was al vastgesteld) en je serveert iemand af die dat 10 jaar lang geprobeerd heeft dat wel te doen, zonder dat je enig benul heb van wat er bij de sitemaster allemaal speelt.

Wie is hier nou de jan lul?

(S=opgelucht want ei kwijt.)
Jij dus 😀
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

hardy schreef: 17 sep 2022 19:13 We zitten hier nu allemaal wel te gissen wat de oorzaak is, maar eigenlijk weten we helemaal niets, misschien is er wel iets in z'n privé situatie gebeurd waardoor hij tot nu niet is de gelegenheid is geweest om te reageren, het blijft afwachten en misschien komt het toch nog wel goed, in ieder geval vind ik het niet gepast om zomaar een oordeel te vellen terwijl je geen exacte achtergrond kent.
Over het forum was ik in ieder geval altijd wel tevreden.
Ik geef hem in dat geval maar een heel klein voordeel van de twijfel. Laten we eerlijk zijn. Wanneer hij 5 minuten nadat hij mijn bericht heeft gelezen de boel afsluit en een mededeling plaats waarin hij aangeeft dat het forum tijdelijk dicht is vanwege "renovatie", dan ben je toch zeker in een periode van 2 maanden wel in staat om in ieder geval 1 persoon in te lichten wanneer meerdere mensen je hebben benaderd voor meer informatie of een reactie. En hij reageert gewoon nergens op. Ik neem niet aan dat hij is overleden, het is nog een jonge vent, dus zou het aardig zijn als hij een teken van leven zou geven. Ik blijf erbij dat het pure onwil is.
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Tonybryden »

wim62 schreef: 17 sep 2022 18:54 Ik hebt ook geprobeerd om met JP in contact te komen , via mail , facebook , twitter en bellen maar het blijft stil .
Het lijkt wel dat hij van de aardbodem is verdwenen .
Als hij nou eens openbaar maakt wat hij van plan is dan weten wij ook waar we aan toe zijn .
Ik denk dat hij alle forums die hij heeft op een of andere manier dood laat gaan .
Als je een YouTube , facebook , twitter ,Instagram en twee forums hebt , dan wordt het wel een beetje teveel van het goede .
Dan kom je niet meer aan werken toe .
Maar eerlijk is hij niet .
Precies 👍
Plaats reactie