Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door Arie Kabaalstra »

kom je gewoon een keer naar Brabant,
Als ik naar Brabant kan komen, dan kan ik ook naar mijn eigen werkplaats ;-)

Momenteel zijn mijn ogen mijn grootste zorg, omdat ik daar totaal geen invloed op kan uitoefenen, mijn benen?.. vanmiddag nog bij de Fysio geweest, en weer stappen vooruit gezet.

mijn schouder, nek en borstkas heb ik ook geen noemenswaardige last meer van.
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door Arie Kabaalstra »

Even weer een Update.. het zal menigeen niet ontgaan zijn dat ik me de laatste dagen weer aardig roer op het forum hier..

er komt een moment dat je fysiek weer zo ver bent dat je weer wat meer kan gaan ondernemen, en dan ben je daar blij om ook.. de verveling gaat op een bepaald moment echt toeslaan.. dusdanig dat je om 9 uur al onder de wol kruipt.. want hoe meer je slaapt.. hoe minder je je verveelt..

Maar.. eigenlijk is daar onlangs wat verandering in gekomen.. in huis kon ik me al korte stukjes zonder stok voortbewegen (lopen kon je het nog niet echt noemen), sinds deze week gaat dat eigenlijk al een stuk beter.. al "waggel" ik nog wel een beetje.
ook ben ik niet meer binnen te houden.. loop vaak even naar buiten.. even naar de ijzerwaren zaak, even naar de supermarkt, even een sigaartje roken, deze week ben ik ook de schuur weer eens ingedoken.. Mijn vader en ik zijn bezig met een modelspoorbaan.. de plannen waren er al jaren.. maar nu is er ook een Tafel onderstel van Motedis profielen, en omdat mijn vader nog nooit met dat spul gewerkt heeft... Juist.. er ligt een veiligheidsbril in de schuur.. ik heb oordoppen bij me.. dus aan de slag.. vanmorgen geholpen om het frame in elkaar te zetten.. en (dat was een "First" voor me) ik ging even op mijn knietjes op de grond zitten.. eh.. shit.. kom ik nu wel overeind, of moet ik naar de trap kruipen?..Nee.. ik kon zonder al te veel moeite weer opstaan, gisteren bij de Fysio ook flink geoefend, en aan het begin van de sessie nam de therapeute mijn wandelstok aan, en liet me de hele zaal 25 x 15 meter schuin oversteken... zonder stok!.. Ok.. aan het eind van de sessie ben ik zonder stok de trap op gelopen (die zaal was vroeger de bodem van een zwembad vandaar)

Ook mijn zicht is zich stukje bij beetje aan het verbeteren.. het was vooral mijn rechteroog dat scheef stond, maar dat beeld begint zich te draaien, zodat je zeker op lange afstanden beter kunt zien, zonder meteen koppijn te krijgen.

Onderweg naar Sneek, naar de Fysio, is het ook weer een genot om naast de weg te kijken naar de buizerds, zilverreigers, zwanen en ganzen, hazen en ander klein wild in de weilanden..
Plaats reactie