okay, nu kan je er nog weinig mee, met die blender plugin... maar het is wel met dat open source spul, dat het opeens heel hard kan gaan....H.C schreef: ↑08 mar 2023 13:00goed voor 3Dprinten, maar voor cam ben je er (bijna) niets mee. Blijf .stl files.ook nu bij blender is er een plugin, zodat blender tekenen veel op solidworks begint te lijken.... dus wie weet, ga ik daar ook nog een keer naar overstappen....
Waarom begin je TOP te ruwen ? gewoon front dan back. Top is verloren tijd :)
top toolpad...
ja... nog niet op letten..... ben zomaar toolpaths aan het maken.... en een beetje aan het oefenen....
net wat ik al eerder screef, ik weet nog steeds niet goed welke ik nu het beste kan kiezen...
ik wil vooral toolpaths maken, die alle assen laat bewegen... maar dat is meer omdat ik dat leuk vind :-)
het is natuurlijk best een uitgebreid pakket.... maar gaat steeds beter....
maar net wat ik ook al eerder schreef.... tis meer het uitzoeken, en proberen... enz enz.... want zo veel 5 assig freeswerk zal ik niet hebben....
en nu doe ik eigenlijk al het andere freeswerk nog met andere programma's, omdat ik die door en door ken....
maar dat kan altijd veranderen natuurlijk als ik hier alles van door begin te krijgen....
Ik was ook aan het spelen met een rond toolpad.... maar het lukt me ook maar niet , dat de y-as niet beweeg, dus alleen de c-as draaien, en de z- x as....... ik zal zo wel een filmpje maken, wat ik nu heb...
Link
ziet er ook wel geinig uit... wilde eigenlijk dat hij in Y stil bleeft staan... nog even verder zoeken....