Servervoeding van kawarider

Moderator: Moderators

serum

Re: Servervoeding van kawarider

Bericht door serum »

Maar het moet heel dicht op de rand gelast worden, anders springt die poedercoating er zo vanaf. Daar mag geen speling opzitten.
hugo stoutjesdijk
Donateur
Contacteer:

Bericht door hugo stoutjesdijk »

serum schreef: 08 mar 2023 17:28 Maar het moet heel dicht op de rand gelast worden, anders springt die poedercoating er zo vanaf. Daar mag geen speling opzitten.
Ik denk niet dat Joep gaat poedercoaten, daar zou ik als klant ook niet voor betalen.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
kawarider
Contacteer:

Bericht door kawarider »

Precies, dan las ik het wel. Ik heb het idee dat dit in een keer gezet wordt. Kleine en grote flap ineens. Ik denk iets met v groeven. Wordt vervolgd, interessant genoeg om hier te delen. Plaat is 80 kg, of extra zetting of lekker later liggen en met tig apparaat langsrennen.
kawarider
Contacteer:

Bericht door kawarider »

hugo stoutjesdijk schreef: 08 mar 2023 17:33
serum schreef: 08 mar 2023 17:28 Maar het moet heel dicht op de rand gelast worden, anders springt die poedercoating er zo vanaf. Daar mag geen speling opzitten.
Ik denk niet dat Joep gaat poedercoaten, daar zou ik als klant ook niet voor betalen.
Klopt, op de een of andere manier kom ik deze zetting overal tegen. Zo van, moet je doen Joep, moet je doen. Vandaag eens foto gemaakt van de bloembak waar ik toch moest wachten. Het gaat in mijn geval om verzinkte plaat.
Plaats reactie