Menu links in het portal uitbreiden met een link naar je eigen gallery:

Als er verzoeken zijn om bijv, een nieuw sub-forum aan te maken of tips en ideeën. Die kunnen jullie hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hfjbuis
Donateur
Berichten: 3058
Lid geworden op: 13 feb 2017 00:26
Locatie: Hoensbroek

Menu links in het portal uitbreiden met een link naar je eigen gallery:

Bericht door hfjbuis »

In het menu links in het portal kun je snel naar je subscribtions, posts, etc.
De link naar de "Gallery" rechtsboven laat algemene foto's zien en een link naar mijn eigen foto's maar dan ongesorteerd. Dat is niet zo handig als je veel foto's hebt of er een paar bij elkaar wilt zoeken.
Ik zou het menu links graag uitgebreid zien met een link naar mijn eigen gallery.
There are only 2 limits, the sky and your imagination
Gebruikersavatar
Breaker
Donateur
Berichten: 1957
Lid geworden op: 26 mei 2015 22:43
Locatie: Nabij Antwerpen
Contacteer:

Re: Menu links in het portal uitbreiden met een link naar je eigen gallery:

Bericht door Breaker »

Ik heb hier naar gekeken maar dat vergt best veel aanpassingen. Met de route 'Galerij' -> 'Persoonlijk Album' zijn het toch twee klikken naar dezelfde plaats?

25128

In mijn geval heb ik sub-albums en als ik er eentje selecteer zijn de plaatjes keurig op tijd gesorteerd. Maar misschien is dit anders als er geen sub-albums gebruikt worden?
25129
Geduld is een schone zaak, frezen niet...
hfjbuis
Donateur
Berichten: 3058
Lid geworden op: 13 feb 2017 00:26
Locatie: Hoensbroek

Re: Menu links in het portal uitbreiden met een link naar je eigen gallery:

Bericht door hfjbuis »

Breaker,
Ik ben altijd via de route user -> gallery -> goto naar mijn album gegaan. De knop Gallery heb ik nooit gebruikt omdat die altijd naar foto's van andere leden leidt. Dat je daar ook op je eigen naam kon klikken, was mij niet opgevallen. Bedankt voor deze tip.

Maar met 2 keer klikken, kan ik heel goed leven.

Ook ik gebruik sub albums, maar met maar enkele foto's per album. Daarin zoeken, is voor mij gemakkelijk.

Groetjes Huub
There are only 2 limits, the sky and your imagination
Plaats reactie