Handleiding dr133

Stel je vragen hier over draaibanken en cnc

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3722
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Handleiding dr133

Bericht door andrefc101 »

hielkebaron schreef: 19 mei 2023 08:34 Dit is mijn draaibank. Dit is toch gewoon een dr1? ]
Maar dan wel een zonder Nortonkast 😏
benkr
Donateur
Berichten: 7769
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Handleiding dr133

Bericht door benkr »

hielkebaron schreef: 25 mei 2023 14:01
benkr schreef: 18 mei 2023 12:49 Ik denk dat je zo een nieuwe kunt bestellen bij Schinfa, maar schrik niet van de prijs.

bedankt! die heeft ze liggen, heb 2 setjes besteld!
en inderdaad wel duur.. maar beter duur dan niet te krijgen ;)
Zou je voor mij de nieuwe tekstplaten voordat je ze monteert eerst op de kopieermachine willen leggen, dan kan ik er een tekening van maken en er dan zelf een tekstplaat van laten maken, dat zal heel waarschijnlijk goedkoper zijn en ik vind zoiets luk om te doen.
Een hele duidelijke en scherpe foto is ook goed, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je de camera er precies recht en haaks voor houdt, anders vertekent de boel te veel.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12034
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Handleiding dr133

Bericht door hugo stoutjesdijk »

benkr schreef: 25 mei 2023 19:40 Zou je voor mij de nieuwe tekstplaten voordat je ze monteert eerst op de kopieermachine willen leggen, dan kan ik er een tekening van maken en er dan zelf een tekstplaat van laten maken, dat zal heel waarschijnlijk goedkoper zijn en ik vind zoiets luk om te doen.
Een hele duidelijke en scherpe foto is ook goed, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je de camera er precies recht en haaks voor houdt, anders vertekent de boel te veel.
of een scanner natuurlijk.

Maar Ben, ik heb het vermoeden dat jouw halve nortonkast een stand minder heeft, dat was ook het probleem van TS.
Dit zou dus een specifieke DR133 plaat moeten zijn als ik het goed begrijp.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
hielkebaron
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 mei 2023 10:30

Re: Handleiding dr133

Bericht door hielkebaron »

excuses! ik heb je bericht gemist! maar ik heb wel toevallig een scan gemaakt en heb er ook al een svg en dxf van zodat ik ze hier op de lasersnijder kan maken! zal ik hem privé naar je mailen?
benkr
Donateur
Berichten: 7769
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Handleiding dr133

Bericht door benkr »

Ik heb al per PB gereageerd, stuur maar naar me toe, dan plaats ik het plaatje in de knowledge base.
benkr
Donateur
Berichten: 7769
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Handleiding dr133

Bericht door benkr »

Staat inmiddels in de knowledge base
Plaats reactie