Brabantdag bij Samosa ofwel Jacala
Moderator: Moderators
- Bjornski1976
Re: Brabantdag bij Samosa ofwel Jacala
Lijkt me weer een hele leuke dag te gaan worden. Kan er helaas niet bij zijn. Laat de balletjes smaken en een hele fijne dag gewenst.
Hier gaan we de koffers inpakken en vervolgens de familie uitzwaaien en zelf 6 weken rust, althans..... heb het todo lijstje nog niet geheel gezien
Hier gaan we de koffers inpakken en vervolgens de familie uitzwaaien en zelf 6 weken rust, althans..... heb het todo lijstje nog niet geheel gezien
Kennis en wijsheid zijn relatief, gevormd door perceptie & invloed van anderen, Ik wens je veel wijsheid toe bij het toepassen van je kennis.
- hainjedaf
- Donateur
- Been thanked: 1 time
Jammer joh. Had leuk geweest als je erbij kon zijn.Bjornski1976 schreef: 30 jun 2024 20:05 Lijkt me weer een hele leuke dag te gaan worden. Kan er helaas niet bij zijn. Laat de balletjes smaken en een hele fijne dag gewenst.
Fijne vakantie en succes met de todo lijst
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
Prusa Mini+ Wifi (ter verkoop) & Core One met buddycam (hij doet het!)
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
Het was weer een hele gezellige , leuke en informatieve dag met heerlijke versnaperingen.
Dank aan de organisatoren en met name Guus voor de gastvrijheid.

Dank aan de organisatoren en met name Guus voor de gastvrijheid.

Vooral jullie bedankt! Er zijn te weinig techneuten in Nederland en als jullie dan de moeite nemen kom lekker bij ons in de werkplaats te komen praten over machines en leuke dingen dan wordt ik daar altijd blij van. Het is leuk om je passie te delen met andere mensen die je begrijpen.
Dus! Bedankt voor het komen! Was een prettige middag.
Maak mij blij en abonneer/subscribe je op mijn "kersverse" youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/ontwerpopmaatpuntcom
Ja Guus, ik heb het ook weer als heel prettig ervaren vandaag, dank daar voor.Jacala schreef: 06 jul 2024 18:44 Vooral jullie bedankt! Er zijn te weinig techneuten in Nederland en als jullie dan de moeite nemen kom lekker bij ons in de werkplaats te komen praten over machines en leuke dingen dan wordt ik daar altijd blij van. Het is leuk om je passie te delen met andere mensen die je begrijpen.
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
'k ben net weer thuis.. gelukkig had ik wind mee..
net binnen de 2 uur gehaald..
Bakkie soep erin gekieperd, even de dag laten bezinken.. toch 4 uur in de auto gezeten, maar het was zeer zeker de moeite waard.. 't is alleen dat dergelijke evenementen altijd zo kort duren..
wij "gesjeesde professionals" en "gemotiveerde hobbyisten" hebben wat dat betreft een streepje voor..
Maar het was zeker een prettige middag..
Ik heb in de auto op de terugweg nog even zitten denken over wat ik je zei over de manier van programmeren van die bouwpakketen voor die Campers.. Kom ik op korte termijn even rechtstreeks op terug!
Bakkie soep erin gekieperd, even de dag laten bezinken.. toch 4 uur in de auto gezeten, maar het was zeer zeker de moeite waard.. 't is alleen dat dergelijke evenementen altijd zo kort duren..
Precies!... Ik zie dat helaas ook zo.. wel veel mensen met een technisch beroep, maar ze hadden net zo goed bloemist kunnen worden.. daar hebben ze namelijk net zo min verstand van..Jacala schreef: 06 jul 2024 18:44 Er zijn te weinig techneuten in Nederland en als jullie dan de moeite nemen kom lekker bij ons in de werkplaats te komen praten over machines en leuke dingen dan wordt ik daar altijd blij van. Het is leuk om je passie te delen met andere mensen die je begrijpen.
wij "gesjeesde professionals" en "gemotiveerde hobbyisten" hebben wat dat betreft een streepje voor..
"That't what she said...
Maar het was zeker een prettige middag..
Ik heb in de auto op de terugweg nog even zitten denken over wat ik je zei over de manier van programmeren van die bouwpakketen voor die Campers.. Kom ik op korte termijn even rechtstreeks op terug!
Er zijn meer techneuten in nederland dan die 15 man die naar de cnczone dag komen....Jacala schreef: 06 jul 2024 18:44 Vooral jullie bedankt! Er zijn te weinig techneuten in Nederland en als jullie dan de moeite nemen kom lekker bij ons in de werkplaats te komen praten over machines en leuke dingen dan wordt ik daar altijd blij van. Het is leuk om je passie te delen met andere mensen die je begrijpen.
Samosa is zo'n bedrijf waar je je prettig voelt als je de deur binnen stapt. Heel fijn! Ik heb me prima geamuseerd vandaag.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Klopt. Maar wat heeft dat met elkaar te maken?Quepee schreef: 06 jul 2024 20:51Er zijn meer techneuten in nederland dan die 15 man die naar de cnczone dag komen....Jacala schreef: 06 jul 2024 18:44 Vooral jullie bedankt! Er zijn te weinig techneuten in Nederland en als jullie dan de moeite nemen kom lekker bij ons in de werkplaats te komen praten over machines en leuke dingen dan wordt ik daar altijd blij van. Het is leuk om je passie te delen met andere mensen die je begrijpen.
Vandaag was fijn. En hoe vaak heb je een groep mensen om je heen die uren met elkaar praten over echt vanalles zonder ook maar een minuut over het weer te praten?
Serieuze vraag, wat wil je zeggen met deze opmerking?
Er zijn een stuk meer vacatures dan mensen om ze in te vullen in de techniek. Dus een tekort aan techneuten?
Maak mij blij en abonneer/subscribe je op mijn "kersverse" youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/ontwerpopmaatpuntcom
Dag Guus,
Bedankt voor je gastvrijheid !!!
Wat een prachtige bedrijf heb je en ik heb mijn ogen uitgekeken wat je allemaal kan maken!!
Was weer een leerzame middag .
Even weer lekker met Ben zitten kletsen over zijn nieuwe machine . .
Graag tot een volgende keer...
Groeten John
Bedankt voor je gastvrijheid !!!
Wat een prachtige bedrijf heb je en ik heb mijn ogen uitgekeken wat je allemaal kan maken!!
Was weer een leerzame middag .
Even weer lekker met Ben zitten kletsen over zijn nieuwe machine . .
Graag tot een volgende keer...
Groeten John
- hainjedaf
- Donateur
Beste Guus,
Bedankt voord e gastvrijheid. Mooi bedrijf! en fijne sfeer ook.
De StarTrek humor wordt zeer gewaardeerd..... To the Transporter Room, please
Ik mis alleen de shuttle bay en cargo bay 4 met de gevaarlijke stoffen
Ik hoor graag wat zo'n duo-toiletlampje zou gaan kosten... Vind ze erg leuk en zou er graag een kopen.
Bedankt voord e gastvrijheid. Mooi bedrijf! en fijne sfeer ook.
De StarTrek humor wordt zeer gewaardeerd..... To the Transporter Room, please
Ik mis alleen de shuttle bay en cargo bay 4 met de gevaarlijke stoffen
Ik hoor graag wat zo'n duo-toiletlampje zou gaan kosten... Vind ze erg leuk en zou er graag een kopen.
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
- hainjedaf
- Donateur
Er was nog een discussie over horizontaal frezen...
Misschien maakt dit het duidelijk
Misschien maakt dit het duidelijk
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam