Ik heb een Deckel fp2nc frees machine
Moderator: Moderators
Re: Ik heb een Deckel fp2nc frees machine
Wie kan me vertellen welke spanning op stekker x121 en x122 is en of het gele lampje van de 24volt in de schakelkast wat te vertellen heeft
Wie is zo aardig en zou me eens kunnen bellen op gsm 0616397424 john of mag ik dat hier op forum niet vragen
Dan beschouw het maar als niet geschreven
Dan beschouw het maar als niet geschreven
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Ik heb je een pm gestuurd.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Computer monteur langs geweest en ja hoor er zit weer muziek in als op start druk dan komen er weer relais in en blijven in ventilator loopt weer over 3wekenkomt hij weer met speciale apparatuur om te kijken of er communicatie verkeer is hij kan dat meten en simuleren als dat moet hij zegt er is nog een spanning op de pc afwezig maar had vanavond geen tijd meer zijn werk begint om 2200 uur zal nader berichten van de voort gang
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Dan maar hopen dat er een oplossing komt.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Hallo,
Ik heb hier een Deckel FP2A staan ,met het zelfde probleem, alle batterijen vervangen ,van alles geprobeerd maar uiteindelijk ben ik bezig (schiet voor geen meter op ,ofschoon ik de laatse week wat meer er mee bezig kan zijn) om op de freesbank een moderne besturing te zetten zie viewtopic.php?p=266794#p266794
Ik heb eventueel wat pdf bestanden met schema's voor je
Waar woont je machine ?
Ik heb hier een Deckel FP2A staan ,met het zelfde probleem, alle batterijen vervangen ,van alles geprobeerd maar uiteindelijk ben ik bezig (schiet voor geen meter op ,ofschoon ik de laatse week wat meer er mee bezig kan zijn) om op de freesbank een moderne besturing te zetten zie viewtopic.php?p=266794#p266794
Ik heb eventueel wat pdf bestanden met schema's voor je
Waar woont je machine ?
Ervaring is het grootboek van mislukkingen
Mijn machine woont op de kruchterstraat 53 te Maasbracht
Ik denk dat ik er een dro op ga zetten maar weet nog niet welke en de besturing er helemaal vanaf gooi en de
servo motoren met de hand puls breete regeling gebruik
Wist ik maar wat voor type linealen erop zitten want je kunt er niet zomaar een dro op aansluiten
Ik denk dat ik er een dro op ga zetten maar weet nog niet welke en de besturing er helemaal vanaf gooi en de
servo motoren met de hand puls breete regeling gebruik
Wist ik maar wat voor type linealen erop zitten want je kunt er niet zomaar een dro op aansluiten
En welke dro kan ik er op aansluiten die de linialen lezen kan?
-
tuonov4
- Been thanked: 1 time
jij denkt er wel een beetje te makkelijk over,je kan deze machine niet bedienen met het electronische handwiel zonder dat de besturing het doet,
Dat is ook niet de bedoeling had op een servo motor een regelaar aan gesloten en die kan ik perfect regelen ook zeer sterk bij zeer laag toerental eenmaal bij werkstuk zet ik hem uit draai dan met de handwiel uiteraard laat ik de spanning op de rem staan dat die gemakkelijk met handwiel draait