Sven schreef: 03 mar 2019 10:25
Even een algemeen organisatorische opmerking:
Volgens mij is het slimmer om voor een nieuwe meeting een nieuw berichtje aan te maken, met een nieuwe titel.
Ik denk dat veel mensen denken dat dit draadje (en die van Brabant) doorkeuvelt over de vorige meeting, niet over een nieuwe en dan niet lezen.
Hmm, hoe ga je dan filteren welke berichten je wilt lezen?
Als je alleen nieuwe onderwerpen inkijkt en dan besluit daar niet meer in te kijken, ga je waarschijnlijk redelijk veel nuttige info missen. En daarnaast zul je op een gegeven moment ook niet bijdragen als het een richting op gaat waar je toevallig even in kunt bijdragen.
Maar de titel aanpassen met de actuele datum kan natuurlijk geen kwaad. (al is dat in Brabant een beetje problematisch)
In mijn beleving is het handig dat de organisator met een paar deelnemers gewoon de datum vast legt. Wie er kan, komt, er zullen altijd data zijn dat iemand niet kan.
Voor mij is zo'n regio bezoek toch meer een gezellig samenzijn, beetje kletsen, koffie (soms appeltaart

), en horen waar anderen zich mee bezig houden, ik denk dat het dan met 8-10 man/vrouw wel druk genoeg is.