Afkortzaag gekocht maar geen idee van het merk en werking
Moderator: Moderators
Re: Afkortzaag gekocht maar geen idee van het merk en werking
Staat er iets op t blad??
Het kan zijn dat het een dermate vaak geslepen 250 blad is dat de diameter nu 200 is.
250 blad is Bewo spul, en dat is via zo ongeveer via elke handelaar wel te krijgen bv van het merk Kinkelder.
Het kan zijn dat het een dermate vaak geslepen 250 blad is dat de diameter nu 200 is.
250 blad is Bewo spul, en dat is via zo ongeveer via elke handelaar wel te krijgen bv van het merk Kinkelder.
- Swift
- Donateur
- Contacteer:
ik was een paar weken geleden bij Kelders en die had een bak vol nieuwe zaagbladen in allerlei maten en soorten.
misschien zit daar de goede bij
misschien zit daar de goede bij
Allemaal zeer goede tips !
Ik ben bekend met de 3 zaken; ga daar eens kijken/navraag doen.
Op het zaagblad staat 200x2x32 gestanst. Als ik Google op 200x32x2 krijg ik wel een paar hits, zou zoiets geschikt kunnen zijn?
https://www.toolnation.nl/cmt-hss-zaagb ... r=200x32x2
Zou je een groter blad eventueel ook terug kunnen draaien tot 200mm of gaat dat niet?
Ik ben bekend met de 3 zaken; ga daar eens kijken/navraag doen.
Op het zaagblad staat 200x2x32 gestanst. Als ik Google op 200x32x2 krijg ik wel een paar hits, zou zoiets geschikt kunnen zijn?
https://www.toolnation.nl/cmt-hss-zaagb ... r=200x32x2
Zou je een groter blad eventueel ook terug kunnen draaien tot 200mm of gaat dat niet?
Voor het geld van een zaagblad kan je haast een hele bandzaagmachine bij de lidl kopen
Dat zal zo zijn, en ik heb ook best wat ervaring met het gereedschap van de Lidl. Voor sommige zaken is het meer dan voldoende.
Toch, ik denk dat je dit oude beestje op geen enkel vlak kunt vergelijken met het Parkside spul. 45 graden is ook echt exact 45 graden. Nu en over 30 jaar.
Toch, ik denk dat je dit oude beestje op geen enkel vlak kunt vergelijken met het Parkside spul. 45 graden is ook echt exact 45 graden. Nu en over 30 jaar.