Maar..
Die's mooi!.. zeker als je veel verschillende soorten inserts gebruikt.. maarreh... je maakt toch ook nog wel even een bakje voor de rechterkant van die lade?.. dat je de losse spulletjes daar ook netjes in kan leggen..![]()
Moderator: Moderators
Die's mooi!.. zeker als je veel verschillende soorten inserts gebruikt.. maarreh... je maakt toch ook nog wel even een bakje voor de rechterkant van die lade?.. dat je de losse spulletjes daar ook netjes in kan leggen..![]()
Arie Kabaalstra schreef: 06 sep 2024 12:40 Beetje stil hier.. Laten we weer eens wat leven in de Brouwerij brengen..
Waar heb je die vandaan?
Mijn PLA is behoorlijk stijver dan mijn PETG. Dat de bakplaat behoorlijk moet afkoelen om de PLA te lossen neem ik op de koop toe.
Gebruik jij een speciale soort PLA dan?.. bij mij komt het PLA los alsof het niet eens vast zit.. vandeweek wat dun spul geprint, en daar moest ik echt een randje omheen printen om het op zijn plek te houden.. (ja.. wanddikte 0.8 dus meer "Footprint" dan dat had het niet.. )hfjbuis schreef: 01 jan 2025 21:51 Dat de printbed behoorlijk moet afkoelen om de PLA te lossen neem ik op de koop toe