vragen en antwoorden op cnczone

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

hugo stoutjesdijk
Donateur
Been thanked: 3 times
Contacteer:

Re: vragen en antwoorden op cnczone

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Laten we dan maar hopen dat de AI modellen dit forum niet gaan gebruiken om hun conversatie te trainen.
Het zou mij dus echt niets kunnen schelen als een willekeurige TS mijn antwoord zinloos zou vinden binnen zijn topic en het verwijderd.
Heb ook geen enkele moeite met ontwerpen van mezelf naar de schrootbak te sturen zodra er iets beters is.

Maar het zou natuurlijk veel beter zijn dat we een beetje nadenken bij wat we posten, zodat niemand de neiging heeft het te willen verwijderen.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Bericht door Arie Kabaalstra »

hugo stoutjesdijk schreef: 16 mei 2024 13:11 Maar het zou natuurlijk veel beter zijn dat we een beetje nadenken bij wat we posten, zodat niemand de neiging heeft het te willen verwijderen.
Dat ben ik met je eens.. aan de andere kant.. de Vraagstelling laat in veel topics ook behoorlijk te wensen over.. en dan moet je maar zien waar't over gaat.. je doet een poging.. blijkt dan dat het "initieel gestelde probleem het hele probleem niet te zijn"..

of dat men dingen weg laat.. "hij doet het niet!".. Ja.. jammer joh.. hebben wij daar verder verstand van? :roll: .. 't is dus ook belangrijk dat je vertelt WAT het niet doet, en onder welke omstandigheden...
serum
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door serum »

Nee, ik zie dat ook. Het ligt altijd aan de vraagsteller, nooit aan de manier hoe antwoord gegeven wordt. (Ja Sheldon, DAT is sarcasme)

Vraagsteller 1; Hoi, ik ben nieuw, docent en heb een vraag.

beantwoorder 1 ; RTFM......., jij mag GEEN!!!... ! docent zijn en.... je bent.... een prutser.....
beantwoorder 2; ik dacht dat domme vragen niet bestonden, maar dat standpunt wil ik herzien
beantwoorder 3; stel je eerst eens voor
beantwoorder 4; quote beantwoorder 1 dat kan je toch niet maken
beantwoorder 1, vind... ik... wel.. want..., IN... DEN... BEGINNE, genesis, exodus, leviticus,.

Vraagsteller 1; flatliner, nooit iets van weer gehoord. Krekels. Tsjirp tsjirp..
hainjedaf
Donateur

Bericht door hainjedaf »

Holy cow....

Ik blijf mij verbazen....
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini+ Wifi (ter verkoop) & Core One met buddycam (hij doet het!)
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
serum

Bericht door serum »

Buckle up and enjoy the ride. Gratis entertainment van de bovenste plank.

Pak de popcorn. Zoet voor mij graag!

Het is wel eenzaam, maar je hebt het eindelijk voor het zeggen.
(Iedereen de groepsapp verlaten en opeens ben jij de beheerder.)
Sven
Contacteer:

Bericht door Sven »

Voor hen die de subtiele vormen van communicatie niet machtig zijn:

Het staat deelnemers aan dit forum vrij om te antwoorden of niet te antwoorden, vragen te stellen of niet te stellen, in een vorm die hen past, mits die vorm past binnen de geschreven en ongeschreven regels van het forum.

Leden die de geschreven en ongeschreven regels niet ter harte kunnen nemen en zich er naar gedragen hebben wat mij betreft geen plek op dit forum.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
Markus
Donateur
Has thanked: 2 times
Contacteer:

Bericht door Markus »

Ik sluit me volledig aan bij serums kijk op bepaalde dingen

@Arie
Toen ik Bert Eding een Filmpje stuurde, belde ie binnen een kwartier op.. "Hoe flik je dat nou weer?"
Ja ik kwam ooit in Bakhuizen en vele km's voor de dorpsgrenzen stonden er al borden, hier woont de man die Bert Eding op de wereldkaart heeft gezet !

Eenmaal in het dorp aangekomen vertelde een willekeurige voorbijganger dat het originele ontwerp van de Tesla Cybertruck gebaseerd was op een bierviltje schets die Jan ooit op zijn LTS examenfeest had laten liggen. Dezelfde avond vond een Amerikaanse toerist dat bierviltje en heeft hem in 2016 verkocht aan Elom Nush voor 1,8 Miljoen Dollar.

Om vergissingen uit te sluiten --> Bovenstaande is sarcastische satire

Greezt,

Markus
Kjelt
Donateur

Bericht door Kjelt »

serum schreef: 16 mei 2024 13:40 Nee, ik zie dat ook. Het ligt altijd aan de vraagsteller, nooit aan de manier hoe antwoord gegeven wordt. (Ja Sheldon, DAT is sarcasme)

Vraagsteller 1; Hoi, ik ben nieuw, docent en heb een vraag.

beantwoorder 1 ; RTFM......., jij mag GEEN!!!... ! docent zijn en.... je bent.... een prutser.....
beantwoorder 2; ik dacht dat domme vragen niet bestonden, maar dat standpunt wil ik herzien
beantwoorder 3; stel je eerst eens voor
beantwoorder 4; quote beantwoorder 1 dat kan je toch niet maken
beantwoorder 1, vind... ik... wel.. want..., IN... DEN... BEGINNE, genesis, exodus, leviticus,.

Vraagsteller 1; flatliner, nooit iets van weer gehoord. Krekels. Tsjirp tsjirp..
beantwoorder X: leuke vraag maar hier is mijn hele levensloop, CV en alles waar ik deze week aan gewerkt heb, niet dat het iets met je vraag te maken heeft maar ik post het toch ;-)
Kjelt
Donateur

Bericht door Kjelt »

Sven schreef: 16 mei 2024 14:19 Leden die de geschreven en ongeschreven regels niet ter harte kunnen nemen en zich er naar gedragen hebben wat mij betreft geen plek op dit forum.
Ongeschreven regels zijn geen regels dat zijn interpretaties van wat in het dagelijks leven onder de noemer "fatsoen" wordt verstaan.
En laat nu net dat laatste de afgelopen jaren in de samenleving een willekeur van interpretaties hebben opgeleverd :cry:
Sven
Contacteer:

Bericht door Sven »

Als het forum bepaald dat iemand zich niet fatsoenlijk gedraag, en na er op aangesproken te zijn niet veranderd dan staat het de beheerders vrij actie te ondernemen.

Je kan immers niet alles in geschreven regels vatten, er moet ruimte zijn voor interpretatie.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
hainjedaf
Donateur

Bericht door hainjedaf »

serum schreef: 16 mei 2024 13:42 Buckle up and enjoy the ride. Gratis entertainment van de bovenste plank.

Pak de popcorn. Zoet voor mij graag!

Het is wel eenzaam, maar je hebt het eindelijk voor het zeggen.
(Iedereen de groepsapp verlaten en opeens ben jij de beheerder.)
Hier is het tenminste nog satire....
Ik voel me hier incluesief, geaccepteerd en op mijn plaats.

Hemelvaartsdag op discord een paar woke-gasten in het harnas gejaagd...... daar helpt zelfs een asbest pak niet meer...
Hoe inclusiever mensen zich noemen, hoe _buiten-sluitender_ ze zich gedragen...
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini+ Wifi (ter verkoop) & Core One met buddycam (hij doet het!)
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Bericht door Arie Kabaalstra »

hainjedaf schreef: 16 mei 2024 20:54 Hoe inclusiever mensen zich noemen, hoe _buiten-sluitender_ ze zich gedragen...
Da's een waar woord.. en helaas aan de orde van de dag.. eigenlijk een raar gegeven.. degenen die zich zo graag (volgens eigen zeggen) geaccepteerd en opgenomen willen voelen in deze maatschappij.. zijn degenen die met een Regenboogvlag in hun bilnaad dansend op een Pieremegoggel door de stad dobberen.. zorgend dat IEDEREEN ze ziet... zodat ze niet opva.. ?.. WHUT?..

zo als wijlen mijn schoonvader zei.. "De wereld is gek.. en ik zit er middenin!"
Tonybryden
Contacteer:

Bericht door Tonybryden »

hugo stoutjesdijk schreef: 16 mei 2024 13:11 Maar het zou natuurlijk veel beter zijn dat we een beetje nadenken bij wat we posten, zodat niemand de neiging heeft het te willen verwijderen.
een heel dik punt.
Plaats reactie