Dat is ervaring van meerdere Creality printers en vele van mijn kennissen die printen.
Eerste wat je ziet als je op internet kijkt is "eerste 18 upgrades voor de Ender3" enz enz.
Ik wil graag onderdelen printen niet aan mijn printer werken, toen ik mijn Biqu printers nog had printen ze perfect maar af en toe toch problemen met nozzle extruder enz.
Nu heb ik al een poos een paar Bambulab printers en het enige wat ik doe is vanaf mijn computer het bestand slicen en versturen naar de printer. als ik dan een muziekje hoor ligt er weer een perfect onderdeel klaar voor me, ik kijk niet naar de printers ze werken gewoon en snel heel snel.
en het maakt niet uit welke rol ik selecteer in de AMS alles gaat gewoon in een keer goed ook als ik met meerdere types filament print. nog niet 1 probleem gehad en heel veel geprint in PLA, TPU, TPE, PET-G, ABS en straks ook ASA
Dus voor iemand die wil printen en niet aan zijn printer wil bouwen raad ik aan om Bambulab te kopen en ook echt plezier te hebben van het printen. en dan ook zeker met de AMS omdat het super handig is.