3D Printers (kwaliteit en prijs)
Moderator: Moderators
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Re: 3D Printers (kwaliteit en prijs)
Dat is precies waar dit topic voor is toch?
Ik weet niets van die dingen, maar wil er wel een hebben.. 't lijkt me een goede toevoeging om sorteerbakjes en dergelijke te printen voor in de werkplaats, gereedschaphouders,
Ik zit net een Review te kijken van de Bambu P1S, en die is weer een plaatsje gestegen op mijn Shortlist..
'ben net gestopt met roken.. dus deze week gaat er weer €21,60 in de pot..
Ik weet niets van die dingen, maar wil er wel een hebben.. 't lijkt me een goede toevoeging om sorteerbakjes en dergelijke te printen voor in de werkplaats, gereedschaphouders,
Ik zit net een Review te kijken van de Bambu P1S, en die is weer een plaatsje gestegen op mijn Shortlist..
-
Tonybryden
- Contacteer:
Jazeker is het topic daar voor, en ik begrijp ook dat we niet allemaal het geld er direct voor kunnen missen.Arie Kabaalstra schreef: 12 mei 2024 21:27 Dat is precies waar dit topic voor is toch?
Ik bedoelde het ook helemaal niet verkeerd.
Alleen sommige reacties op een post zijn nog wel eens ,, laat ik het zo noemen ,, bot.
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Ik hoop niet dat je mij wilde helpen, ik print al weer een paar jaar. Tegenwoordig met een Bambu X1C met AMS, dus maak je geen zorgen over mij 
- Quepee
- Has thanked: 1 time
- Contacteer:
Foto's anders is het niet waar.andrefc101 schreef: 12 mei 2024 21:43 Ik hoop niet dat je mij wilde helpen, ik print al weer een paar jaar. Tegenwoordig met een Bambu X1C met AMS, dus maak je geen zorgen over mij![]()
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Quepee schreef: 12 mei 2024 21:45Foto's anders is het niet waar.andrefc101 schreef: 12 mei 2024 21:43 Ik hoop niet dat je mij wilde helpen, ik print al weer een paar jaar. Tegenwoordig met een Bambu X1C met AMS, dus maak je geen zorgen over mij![]()
-
Tonybryden
- Contacteer:
andrefc101 schreef: 12 mei 2024 21:43 Ik hoop niet dat je mij wilde helpen, ik print al weer een paar jaar. Tegenwoordig met een Bambu X1C met AMS, dus maak je geen zorgen over mij![]()
- serum
- Been thanked: 1 time
Is er werkelijk verder niemand die hartelijk om dit pareltje heeft gelachen? Ik wel ..DaBit schreef: 12 mei 2024 20:53
Ik ben blij dat we eindelijk eens door iemand met de nodige jaren 3D-print ervaring met beide beentjes op de grond gezet worden. Stel nou dat je geen eigen ervaring had dan zou je het nog af kunnen doen als puberaal geblaat. Je weet wel, 'autorijden is niks aan, kan ik ook ook wel, ik heb ooit in een kart gezeten en dat gaat al sneller'.
- Quepee
- Contacteer:
Ow jazeker wel!serum schreef: 12 mei 2024 21:57Is er werkelijk verder niemand die hartelijk om dit pareltje heeft gelachen? Ik wel ..DaBit schreef: 12 mei 2024 20:53
Ik ben blij dat we eindelijk eens door iemand met de nodige jaren 3D-print ervaring met beide beentjes op de grond gezet worden. Stel nou dat je geen eigen ervaring had dan zou je het nog af kunnen doen als puberaal geblaat. Je weet wel, 'autorijden is niks aan, kan ik ook ook wel, ik heb ooit in een kart gezeten en dat gaat al sneller'.![]()