3D Printers (kwaliteit en prijs)

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Arie Kabaalstra
Contacteer:

Re: 3D Printers (kwaliteit en prijs)

Bericht door Arie Kabaalstra »

Dat is precies waar dit topic voor is toch?

Ik weet niets van die dingen, maar wil er wel een hebben.. 't lijkt me een goede toevoeging om sorteerbakjes en dergelijke te printen voor in de werkplaats, gereedschaphouders,

Ik zit net een Review te kijken van de Bambu P1S, en die is weer een plaatsje gestegen op mijn Shortlist..
'ben net gestopt met roken.. dus deze week gaat er weer €21,60 in de pot..
Tonybryden
Contacteer:

Bericht door Tonybryden »

Arie Kabaalstra schreef: 12 mei 2024 21:27 Dat is precies waar dit topic voor is toch?

Ik weet niets van die dingen, maar wil er wel een hebben.. 't lijkt me een goede toevoeging om sorteerbakjes en dergelijke te printen voor in de werkplaats, gereedschaphouders,

Ik zit net een Review te kijken van de Bambu P1S, en die is weer een plaatsje gestegen op mijn Shortlist..
'ben net gestopt met roken.. dus deze week gaat er weer €21,60 in de pot..
Jazeker is het topic daar voor, en ik begrijp ook dat we niet allemaal het geld er direct voor kunnen missen.
Ik bedoelde het ook helemaal niet verkeerd.
Alleen sommige reacties op een post zijn nog wel eens ,, laat ik het zo noemen ,, bot.
andrefc101
Donateur
Contacteer:

Bericht door andrefc101 »

Ik hoop niet dat je mij wilde helpen, ik print al weer een paar jaar. Tegenwoordig met een Bambu X1C met AMS, dus maak je geen zorgen over mij :lol:
Quepee
Has thanked: 1 time
Contacteer:

Bericht door Quepee »

andrefc101 schreef: 12 mei 2024 21:43 Ik hoop niet dat je mij wilde helpen, ik print al weer een paar jaar. Tegenwoordig met een Bambu X1C met AMS, dus maak je geen zorgen over mij :lol:
Foto's anders is het niet waar.
andrefc101
Donateur
Contacteer:

Bericht door andrefc101 »

Quepee schreef: 12 mei 2024 21:45
andrefc101 schreef: 12 mei 2024 21:43 Ik hoop niet dat je mij wilde helpen, ik print al weer een paar jaar. Tegenwoordig met een Bambu X1C met AMS, dus maak je geen zorgen over mij :lol:
Foto's anders is het niet waar.
:P
Tonybryden
Contacteer:

Bericht door Tonybryden »

:lol: :lol: :lol:
serum
Been thanked: 1 time

Bericht door serum »

Ervaring leert dat je Andre beter niet om foto's voor bewijs kan vragen.. :mrgreen: :mrgreen:
serum
Been thanked: 1 time

Bericht door serum »

DaBit schreef: 12 mei 2024 20:53
Ik ben blij dat we eindelijk eens door iemand met de nodige jaren 3D-print ervaring met beide beentjes op de grond gezet worden. Stel nou dat je geen eigen ervaring had dan zou je het nog af kunnen doen als puberaal geblaat. Je weet wel, 'autorijden is niks aan, kan ik ook ook wel, ik heb ooit in een kart gezeten en dat gaat al sneller'.
Is er werkelijk verder niemand die hartelijk om dit pareltje heeft gelachen? Ik wel .. :mrgreen:
Quepee
Contacteer:

Bericht door Quepee »

serum schreef: 12 mei 2024 21:57
DaBit schreef: 12 mei 2024 20:53
Ik ben blij dat we eindelijk eens door iemand met de nodige jaren 3D-print ervaring met beide beentjes op de grond gezet worden. Stel nou dat je geen eigen ervaring had dan zou je het nog af kunnen doen als puberaal geblaat. Je weet wel, 'autorijden is niks aan, kan ik ook ook wel, ik heb ooit in een kart gezeten en dat gaat al sneller'.
Is er werkelijk verder niemand die hartelijk om dit pareltje heeft gelachen? Ik wel .. :mrgreen:
Ow jazeker wel!
Plaats reactie