Heel soms zit het mee..

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

mark3
Berichten: 509
Lid geworden op: 25 jan 2010 09:26
Locatie: Geulle
Contacteer:

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door mark3 »

Heb je de verzekering al gebeld?
Bij mijn schoonmoeder was een keer de kelder ondergelopen, de verzekering betaalde de huur van de droger en de stroomrekening :!:
Gebruikersavatar
joopbos
Donateur
Berichten: 911
Lid geworden op: 12 mar 2008 19:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door joopbos »

als je verzekerd ben kan je van Salvage gebruik maken Professionals

http://www.stichtingsalvage.nl/

Ook bij waterschade zonder brand
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4925
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door Ballegooijen »

Ook bij waterschade zonder brand
Volgens mij kan Salvage alleen door de brandweer ingeschakeld worden.
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Zee&Zee
Donateur
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 mar 2012 11:24

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door Zee&Zee »

Raam eruit en erin is relatief makkelijk werk. Ik zou ff een raam eruit halen, houten plaat erin, en dikke ontvochtiger erin naar buiten hangen. Maar ja eerste verdieping zal wel eerst moeten. Anders is het dweilen met kraan open.
CNC you later
FSSF
Berichten: 884
Lid geworden op: 07 jun 2011 22:20
Locatie: Den haag

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door FSSF »

Zo balen man! :cry: Lekker begin zo.... :evil: Als je een leuk bouwdrogertje op de kop kan tikken is dat inderdaad een stuk goedkoper als huren. Ding zal afhankelijk van de capaciteit toch wel een tijdje moeten werken om de boel weer een beetje droog te krijgen. Succes in ieder geval.
Gebruikersavatar
joopbos
Donateur
Berichten: 911
Lid geworden op: 12 mar 2008 19:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door joopbos »

Volgens mij kan Salvage alleen door de brandweer ingeschakeld worden.
Nee hoor, die kan je zelf bellen.
Jensorie
Berichten: 731
Lid geworden op: 27 aug 2008 22:44

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door Jensorie »

Gisteravond was het weer zo ver! Helaas was ik nog aanwezig en besloten ze hun werk aan de overkant voort te zetten. Dat hebben ze geweten.


Huilend en bebloed afgevoerd naar bureau. Volgens mij is een dikke naald in je bil standaard procedure bij een hondenbeet. :lol:
http://www.regio15.nl/nieuws/lijst-weer ... nhoudingen
skillalot
Donateur
Berichten: 3254
Lid geworden op: 19 apr 2007 19:04
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door skillalot »

Mooi, en nu beslag leggen op die auto, laten veilen, en daarmee de schade vergoeden.
Jensorie
Berichten: 731
Lid geworden op: 27 aug 2008 22:44

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door Jensorie »

Of lever hem maar als een blok van 1m3 voor de deur bij hen af, inclusief het gestolen leidingwerk :lol:
Gebruikersavatar
spinningwheels
Berichten: 2138
Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
Contacteer:

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door spinningwheels »

Dan is het eigenlijk best wel jammer dat ze bij de politie herdershonden hebben, er zijn genoeg andere merken die veel harder bijten .
In theorie kan ik praktisch alles
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door benkr »

Jens, goed dat je nog aanwezig was, nu maar hopen dat het dezelfde figuren zijn, misschien zie je dan nog iets terug van de schade.
Hoe staat het inmiddels bij jou? Is het uiteindelijk nog een klein beetje goed gekomen of moet je echt helemaal opnieuw beginnen?
Ik heb nog steeds een flinke doos Tubtara's voor je staan in M6 en M8, zowel aluminium als staal, maar ik durfde je niet te berichten omdat ik toch wel bang was dat je nog steeds in zak en as zou zitten.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5418
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door serum »

Das mooi nieuws Jensorie! Moet wel enige voldoening geven dat die ratten opgepakt zijn. Verzin iets leuks om aan je geld te komen. Bouw een CNC machine en pruts er wat mee in elkaar oid.
Jensorie
Berichten: 731
Lid geworden op: 27 aug 2008 22:44

Re: Heel soms zit het mee..

Bericht door Jensorie »

In zak en as zit ik al lang niet meer. De eerste weken heb ik dat wel gezeten, maar dan was ik ook elke dag van 16:00 tot 23:00 aan het werk en lijkt er geen eind aan te komen. Gelukkig had mijn vriendin mij ontvoerd voor een lang weekend weg, dan heb je natuurlijk geen keuze en moet je wel uitrusten ;)

Ik heb inmiddels de hele eerste etage geruimd, plafonds er uit, tapijt er uit. Enz enz. Alles was nat.

In mijn eigen ruimte heb ik het plafond er uit gehaald en de isolatietegels weg gehaald, elektra hier en daar moest ook opnieuw.

Wat er nu nog moet gebeuren is ervoor zorgen dat het pand weer begint te leven, ik wil nepreclame op de gevel en over twee weken komt er een stoomcleaner en ga ik de gevel te lijf.

Vergeet bijna dat ik ook nog machines heb om aan te klussen ;-)
Ik verwacht trouwens niet dat ik hier geld uit ga slepen, met dat soort lui is het trekken aan een dood paard. Er is totaal geen bewijs dat zij dit ook gedaan hebben.

Ben, ik ga jou een bericht sturen ;)

Groet Jens
Plaats reactie