Hoe gaat het met jouw werk (en zo)?
Moderator: Moderators
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Re: Hoe gaat het met jouw werk (en zo)?
Sterkte Jan, hopen en duimen dat het meevalt! Ik zal met je meeduimen, als ik iets voor je kan doen, dan weet je waar mijn huis woont! Succes morgen met de MRI.
Och Jan. Wat een beroerde situatie! Hopelijk valt het mee. Ik duim morgen met je mee
- hainjedaf
- Donateur
- Contacteer:
Sterkten en beterschap Jan.
Ik hoop dat je er niets blijvends aan overhoudt.
Ik hoop dat je er niets blijvends aan overhoudt.
Met vriendelijke groet,
Marout Borms,
Amsterdam
Prusa Mini met OctoPrint
Lulzbot TAZ Pro met OctoPrint
Marout Borms,
Amsterdam
Prusa Mini met OctoPrint
Lulzbot TAZ Pro met OctoPrint
Sterkte jonge, je weet nooit wat ze voor je in petto hebben.
Gr
Gr
Later kom je erachter, wat je vroeger had moeten doen.
- Portje
- Donateur
Het feit dat Jan zelf doorgegeven heeft op het forum wat hem overkomen is geeft ook hoop.
Mijn overbuurvrouw van dik in de 80 heeft de laatste jaren wel 5x een tia gekregen.
Elke keer is ze er weer bovenop gekomen en tuft ze elke dag nog naar de winkel in haar scootmobiel.
Dus laten we hopen voor Jan dat hij er weer bovenop komt.
Mijn overbuurvrouw van dik in de 80 heeft de laatste jaren wel 5x een tia gekregen.
Elke keer is ze er weer bovenop gekomen en tuft ze elke dag nog naar de winkel in haar scootmobiel.
Dus laten we hopen voor Jan dat hij er weer bovenop komt.
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
- janplastiek
- Donateur
- Contacteer:
Toch al een lichtpuntje, tijdens het bezoek aan de oogarts werd me door hem verteld dat het een zenuw probleem zou zijn.
Omdat de verlamming maar halfzijdig is, wat duidelijk te zien is aan mijn wangen, mijn ogen en voorhoofd, een kant is normaal met rimpels en huidplooien, de andere kant is precies met Botox behandeld, expressieloos, een uitgestreken wang en voorhoofd en een lodderoog,
zenuwproblemen zijn of links of rechts zei de arts, problemen met de hersenen uiten zich anders, een doorlopend opgetrokken voorhoofd met expliciete rimpels.
hopelijk heeft deze man gelijk, zijn uitleg geeft me toch wat rust, daar trek ik me maar aan op.
het blijft toch raar om je zelf zo in de spiegel te zien, met 2 verschillende gezichten, 1 mondhoek, de niet aangetaste lacht, de andere lijkt heel serieus, zelfs verdrietig.
We laten ons hoofd maar niet hangen en hopen op het beste.
Omdat de verlamming maar halfzijdig is, wat duidelijk te zien is aan mijn wangen, mijn ogen en voorhoofd, een kant is normaal met rimpels en huidplooien, de andere kant is precies met Botox behandeld, expressieloos, een uitgestreken wang en voorhoofd en een lodderoog,
zenuwproblemen zijn of links of rechts zei de arts, problemen met de hersenen uiten zich anders, een doorlopend opgetrokken voorhoofd met expliciete rimpels.
hopelijk heeft deze man gelijk, zijn uitleg geeft me toch wat rust, daar trek ik me maar aan op.
het blijft toch raar om je zelf zo in de spiegel te zien, met 2 verschillende gezichten, 1 mondhoek, de niet aangetaste lacht, de andere lijkt heel serieus, zelfs verdrietig.
We laten ons hoofd maar niet hangen en hopen op het beste.

Breek de dag, frees een lijntje.
Sterkte Jan!
Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
- Ballegooijen
- Donateur
- Contacteer:
Beterschap gewenst Jan!! Hoop voor je dat het weer goed komt!
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
https://www.Baldas.nl
sterkte Jan
- janplastiek
- Donateur
- Contacteer:
dank allemaal, ik hou jullie op de hoogte!
Hoe is het Jan? al iets meer bekend?
- janplastiek
- Donateur
- Contacteer:
gisteren naar de neuroloog geweest, geen bijkomend nieuws, MRI was goed, geen verrassingen op de film, brave man zei dat het waarschijnlijk door een virale infectie (zware verkoudheid 2 weken eerder) kwam.
EEG was ook ok dus .....?
Revalidatie start pas als er verbeteringen zichtbaar zijn, oog dat terug wat knippert of mond die terug iets mee beweegt.
Nu enkel zachte massages van het aangezicht en nek en oprekken van het bovenste ooglid om de spier die het oog open houdt, terug wat langer te maken.
We wachten dus maar af.
EEG was ook ok dus .....?
Revalidatie start pas als er verbeteringen zichtbaar zijn, oog dat terug wat knippert of mond die terug iets mee beweegt.
Nu enkel zachte massages van het aangezicht en nek en oprekken van het bovenste ooglid om de spier die het oog open houdt, terug wat langer te maken.
We wachten dus maar af.
Neurologie is bijzonder complex. Ik hoop oprecht dat je herstelt Jan. Merk je al enige vorm van verbetering?
-
Jan,
Zelf heb ik dit ruim 10 jaar en ook nog eens 2 jaar geleden gehad. Ook virus met dezelfde symptomen als jij beschrijft. De 1e keer volledig herstel, de 2e keer vrijwel volledig herstel met beetje restschade aan de zenuw.
Geduld en veel rust was volgens artsen belangrijk. En weerstan op peil houden.
Sterkte.
Groet,
Xander
Zelf heb ik dit ruim 10 jaar en ook nog eens 2 jaar geleden gehad. Ook virus met dezelfde symptomen als jij beschrijft. De 1e keer volledig herstel, de 2e keer vrijwel volledig herstel met beetje restschade aan de zenuw.
Geduld en veel rust was volgens artsen belangrijk. En weerstan op peil houden.
Sterkte.
Groet,
Xander