Site 3Dforum tijdelijk dicht

Hier kunnen de nieuwste ontwikkelingen en zelfbouw printers besproken worden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

hardy schreef: 17 sep 2022 19:13 We zitten hier nu allemaal wel te gissen wat de oorzaak is, maar eigenlijk weten we helemaal niets, misschien is er wel iets in z'n privé situatie gebeurd waardoor hij tot nu niet is de gelegenheid is geweest om te reageren, het blijft afwachten en misschien komt het toch nog wel goed, in ieder geval vind ik het niet gepast om zomaar een oordeel te vellen terwijl je geen exacte achtergrond kent.
Over het forum was ik in ieder geval altijd wel tevreden.
Ik denk dat er niets mis is in zijn privé situatie ,Want hij poost nog regelmatig op sociaalmedia .
Waar hij ook verschillende namen gebruikt .
Hij is gewoon bang dat hij gepasseerd wordt , daarom heeft hij mij ook het moderator ontnomen .
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Ik denk ook dat hij hier gewoon meeleest. Ik heb hem namelijk geïnformeerd dat hij inmiddels hier aardig over de tong gaat en dit draadje als link met hem gedeeld.
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

Daar is niets mis mee , dan weet hij ook hoe andere over hem denken en wat hij al die leden heeft aangedaan door het forum tijdelijk te sluiten .
(Nou ja tijdelijk).
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

wim62 schreef: 17 sep 2022 19:47 Ik denk dat er niets mis is in zijn privé situatie ,Want hij poost nog regelmatig op sociaalmedia .
Heb je een link naar die social media?
Hij is gewoon bang dat hij gepasseerd wordt , daarom heeft hij mij ook het moderator ontnomen .
Da's helaas ook precies wat er zal gebeuren als er toch niet op een of andere manier gecommuniceerd wordt over de toekomst van het bestaande forum. Ik begin liever niet van 0, maar zowel beginners als experts verdienen een operationeel centraal punt om te communiceren met gelijkgezinden als ze dit willen. Niet iedereen wil namelijk sociale media gebruiken.
Laatst gewijzigd door Ch3vr0n op 18 sep 2022 12:57, 2 keer totaal gewijzigd.
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Tonybryden »

Misschien kan Sven de sitemaster even contacteren , volgens mij weet Sven precies wat er speelt bij Jp.
Of was het nou JL😉.
Ik hoop In ieder geval dat er iemand anders de site gaat draaien want ik vond het voor mij als beginner in 3d printen wel een ervaring.
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Tonybryden »

Oh Sven , het is maar een beetje plagen hoor.
Ik wil nog graag welkom zijn bij Vitesse-nec 😉👍
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Ch3vr0n schreef: 16 sep 2022 18:21 Zoals gezegd, heb ik eind deze maand geen nieuws rond een overname of een file/database dump dan doe ik het zelf.
Nog 12 dagen te gaan en counting ....
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

.be/.eu domein van huidige is iig voorlopig nog vrij. .com helaas niet. Tenzij jullie een volledig nieuwe naam wensen. Mij maakt het niet uit. .com zou ideaal geweest zijn om eventueel een Engelstalig gedeelte te hebben ook.
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

Ch3vr0n schreef: 19 sep 2022 20:31 .be/.eu domein van huidige is iig voorlopig nog vrij. .com helaas niet.
Daar hebt ik niet zoveel verstand van , en als het forum een andere naam krijgt vind ik ook niet zo erg .
Alleen moet je wel die doelgroep kunnen bereiken .
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Maak je er 3DprinterForum van i.p.v. 3DprintForum ben je er ook. Is nog vrij. En dan is het gewoon een .nl domein. Lijkt erg op het origineel, maar dan net iets anders. Voordeel is dat het door de gelijkenis door Google ook sneller zal worden getoond als alternatief voor 3DprintForum voor mensen die eventueel de oude forumnaam intikken.
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

Dan moet Ch3vr0n wel snel mee zijn om deze domein naam vast te leggen .
Want de kans is er dat JP dit ook leest ,met de gevolgen van dien , je kunt wel rade welke .
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

Dan zou JP alleen maar tonen over welke kinderachtig persoon we bezig zijn. Ik geef em toch net iets meer krediet, maar misschien heb je wel gelijk en het veilige voor het onveilige nemen. Zo duur is een domeinnaam vastleggen nu ook weer niet. En doorverwijzen naar de bestaande is een fluitje van een cent mocht JP de oude terug de lucht in gooien.
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

Domein ligt vast. Ik heb het simpel gehouden, en alsnog is er de optie tot internationalisering mocht het nodig zijn. Ik kan jullie binnenkort verwelkomen op

3dprintforum.eu

Domein is geregistreerd en ONLINE, gekoppeld aan de server en placeholder pagina actief! 1 van de komende dagen ga ik aan de slag met het overnemen van de bestaande structuur op basis van het "The wayback machine" snapshot. Origineel waren FDM/FFF en resin printers samen onder 1 sectie. Is er een bepaalde voorkeur om dit eventueel (en de bijhorende structuur) op te splitsen in specifiek een gedeelte foor FDM/FFF en een gedeelte voor resin.

Betreft nederlandse taalpakket. Hebben jullie liever "NL-formeel" of "NL-informeel"? (dus maw "u bent welkom" of "je bent welkom"?)
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
hardy
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jul 2011 14:27

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door hardy »

Gewoon informeel houden, we zijn toch hobbyisten onder elkaar toch ;-) , het is in ieder geval fijn dat het weer verder gaat.
Plaats reactie