Wel gaat er wat veranderen in de richting van Javanree. Pakketjes gaat niet meer weg dus zullen we voor grotere brievenbussen moeten zorgen

Moderator: Moderators
Als je het bezorgmoment aanpast, gaat het waarschijnlijk met een bezorger mee die wel de moeite wil nemen om het pakje in te laden.
De loop is inmiddels doorbroken, (met goede afloop)serum schreef: ↑27 sep 2022 19:53Ik heb een pakket uit een soortgelijke loop gekregen door het bezorgmoment of de locatie zelf aan te passen. (Weet even niet meer welke van de twee)Oscar f1 schreef: ↑27 sep 2022 15:42hoe moeilijk is het eigenlijk een pakketje bezorgen?26 september 23:32
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt
Nieuwe bezorgtijd: morgen tussen 08:00 en 18:00
26 september 23:31
Zending is gesorteerd
25 september 20:43
25 september 20:42
Zending is ontvangen door PostNL
25 september 14:50
Zending is gesorteerd
24 september 9:12
23 september 9:40
Zending is ontvangen door PostNL
22 september 10:03
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Kijk eens bij Ebay, de grote verkopers daar hebben een goede lijst van bestemmingen waar je niets naar toe wilt sturen.
Afgelopen paar weken zijn er twee pakketjes via MP naar mij zoek geraakt(en meer dan vijf stuks vertraging van 1-3 dagen). Een er van is als nog aangekomen, de anders is blijkbaar gewoon spoorloos. Door de verzender een ''onderzoek'' laten starten, hoor je uiteraard niets meer van. Je betaald dus fijn 7,- euro verzendkosten, vervolgens maakt PostNL het pakket kwijt, mag je een half uur in de wacht staan voor de klantenservice, komen ze niet verder dan de standaard antwoorden uit het boekje en ben je dus gewoon mooi je pakket + verzendkosten kwijt. En wat kun je er tegen doen... Voor zover mij bekend dus vrij weinig.
Zelf halen, niet kopen en www.brenger.nl
Eindejaarsdrukte en personeelstekort, dan krijg je dit soort taferelen.